در دیدار نماینده بویراحمد و دنا با مدیر آموزش و پرورش بویراحمد مطرح شد:
روز گذشته نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد دیدار و از نزدیک با مشکلات این مدیریت آشنا و قول تلاش برای رفع مشکلات موجود را داد.
کد خبر: ۵۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 26 February 2018
روز گذشته نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد دیدار و از نزدیک با مشکلات این مدیریت آشنا و قول تلاش برای رفع مشکلات موجود را داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، در این دیدار ، ضمن تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای ای تی آر مسیر تهران به یاسوج، از تلاش های پیگیر نماینده برای تعیین وضعیت پیکر جانباختگان و همچنین بررسی دلایل این سقوط قدردانی کرد.
علی حسن زاده در ادامه سخنان خود ، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را با داشتن بیش از 60 هزار دانش آموز و بیش از 6 هزار فرهنگی ، بزرگترین آموزش و پرورش استان دانست و افزود : سالانه حدود 2 تا 4 هزار دانش آموز بر جمعیت دانش آموزی این شهرستان افزوده می شود ، این در حالی است که وضعیت فضا و تجهیزات به این سرعت مهیا نمی شود.
حسن زاده گفت : متاسفانه پدیده ی مهاجرت ، تاثیر منفی زیادی بر آموزش و پرورش بویراحمد گذاشته است و امکانات موجود نمی تواند مشکلات آموزشی این شهرستان را حل نماید و نیازمند توجه ویژه است.
وی در ادامه به موضوع مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و گفت : معیشت همیشه از دغدغه های فرهنگیان بوده است و اکنون هم برخی مطالبات فرهنگیان با توجه به پایان سال پرداخت نشده است که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و وزارت آموزش و پرورش ، این دغدغه فرهنگیان هم مورد توجه قرار گیرد.
مهاجرت گسترده مهمترین مشکل آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد / مطالبات فرهنگیان پیگیری می شود
 
در ادامه این دیدار ، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب حسن زاده به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج ، بسیار دلخراش بود اما خوشبختانه همه ی نیروها ، پیگیر به نتیجه رساندن عملیات جستجو و انتقال پیکرهای جانباختگان هستند.
غلام محمد زارعی در ادامه افزود : حل نمودن مشکلات جامعه فرهنگیان و دانش آموزان از دغدغه های همیشگی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است و امیدواریم با رایزنی ها و پیش بینی های خوبی که در بودجه سال 97 شده است ، بخش زیادی از دغدغه های معیشتی فرهنگیان مرتفع شود.
زارعی افزود : در سال گذشته هم افزایش اعتبارات آموزش و پرورش را داشتیم اما هنوز همان دغدغه معیشتی فرهنگیان را داریم ولی در سال 97 با احتساب رقم 10 درصدی سهم آموزش و پرورش در بودجه و همچنین در نظر گرفتن این موضوع که 95 درصد بودجه در آموزش و پرورش صرف هزینه های جاری و حقوق می شود ، این امید می رود که تاحدودی دغدغه ی معیشتی فرهنگیان برطرف شود.
وی گفت : در خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان و همچنین همسانسازی و افزایش حقوق بازنشستگان هم اعتبارات خوبی در بودجه لحاظ شده است.
زارعی در ادامه بیان کرد : هفته آینده دیداری با وزیر آموزش و پرورش خواهم داشت و در این دیدار برای بررسی و رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان رایزنی نموده و مشکلات موجود در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد را مطرح خواهم نمود که امیدوارم خروجی این دیدار برای فرهنگیان خصوصا در موضوع مطالبات ، خوب باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار