تابناک : دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مرکزی از اجرایی شدن طرح ملی قرآنی 1449 در محل امامزاده عبدالله و آمنه خاتون شهر اراک خبر داد
کد خبر: ۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: این برنامه معنوی از ساعت 17 تا 19  امروز (شنبه) با مشارکت و تعامل موثر تعدادی از دستگاه های فرهنگی و حضور قاریان، حافظان و خادمان قرآن و مسئولان شهر اراک برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این برنامه بصورت زنده از شبکه بین المللی قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه این طرح از روز 23 خرداد 94 آغاز شده و تا روز 19 شهریور 94 ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: اجرای این طرح در 57 شهر پیش بینی شده که هیجده برنامه قبلی در شهر های مختلف کشور برگزار و نوزدهمین برنامه در شهر اراک و بیستمین برنامه در شهر شازند برگزار خواهد شد.

مصطفی عرب با اشاره به اهداف برگزاری این طرح قرآنی،  ابراز کرد: شناسایی ظرفیتها و توانمندی های قرآنی استان و شهرستان به کشور و در عرصه بین الملل، تشویق و ترغیب عموم مردم به حفظ آیات موضوعی قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتار بر اساس آموزه‌های قرآنی برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای دست‌یابی به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

وی عنوان کرد: این طرح با هماهنگی استانداری مرکزی، فرمانداری شهرستان اراک، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شهرداری و شورای اسلامی کلان شهر اراک،  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و... برگزار می گردد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری در پایان از عموم همشهریان درخواست کرد تا در  این برنامه معنوی حضور یافته و از فیوضات معنوی آن در ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

نامگذاری این طرح با عنوان 1449 برگرفته از سال نزول قرآن کریم است 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار