مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت پنجم اسفند سالروز ولادت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس در پیامی این روز را به جامعه مهندسین به ویژه مهندسان اداره کل ورزش و جوانان استان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 25 February 2018

مسعود شریعتی در پیام خود آورده است :

نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در واقع در راستای  توجه به نقش والا و ارزشمند جامعه مهندسین کشور در تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران  انجام گرفته است.

 روز مهندس روز  گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است روز تقدیر از مهندسانی است که در پرتو انقلاب اسلامی ، دانش ، مهارت و توان فنی آنان جزو بهترین‌های دنیا بوده و در پروژه‌های مهم جهان عهده‌دار مسئولیت‌های خطیری هستند.

براین اساس پنجم اسفند ماه سالروز تولد دانشمند و مهندس ایرانی ، خواجه نصیر الدین طوسی  و روز مهندسی را به قشر مهندسین و به خصوص شاغلین دفتر فنی و عمرانی و فناوری اطلاعات اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تبریک عرض نموده و از خدمات و تلاش های صورت گرفته در حوزه فعالیت های عمرانی و فنی بویژه اجرای ده ها پروژه سالن و مکان ورزشی در دولت تدبیر و امید قدردانی می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار