محسن حرازی زاده یزدی با دریافت حکم، به عنوان سرپرست جدید سازمان هلال احمر استان یزد معرفی شد.
کد خبر: ۵۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 24 February 2018

حجت الاسلام سبحانیان صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر کل هلال احمر استان یزد با تقدیر و تشکر از عباس احدپور مدیر کل سابق جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: ان‌شاءالله در آینده نیز بتوانند مانند این سال‌ها در مسئولیت‌های خود موفق و موعید باشند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) در ارتباط با مسئولیت انسان در این دنیا گفت: مسئولیت‌های بزرگ هم چیزی نیست چه برسد به این مسئولیت‌های کوچک، اگر در این دنیا بتوانیم دل بنده‌ای را به دست بیاوریم کار بزرگ و ماندگاری انجام دادیم.

در ادامه عباس احدپور با بیان اینکه امروز بهترین روز عمر من است گفت: از اعتماد و ریاست عالیه هلال احمر کمال تقدیر و تشکر را دارم.

مدیرکل سابق جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: هر چه انجام شده جز انجام وظیفه چیزی نبوده و در این مدت 20 ماهه اگر توفیق به انجام کار در استان یزد داشتم باعث افتخارم بود و برای سرپرست جدید این سازمان دکتر محسن حرازی زاده آرزوی توفیق روزافزون دارم.

محسن حرازی زاده یزدی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه امیدوارم از این پتانسیل و ظرفیت خوب بتوانیم به بهترین شکل انجام دهیم اظهار داشت: اینکه جای بزرگان در یزد بخواهم فعالیت کنم کار سنگینی است که نیاز به همراهی و همدلی دوستان و همکاران دارد.

استان یزد می‌تواند پایگاه ملی و جهانی در عرصه هلال احمر شناخته شود

محمد علی طالبی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر کل هلال احمر استان یزد با بیان اینکه در این مدت از فعالیت‌های این سازمان در استان بازدید داشتم شاهد عملکرد خوبی از این سازمان بودم اظهار داشت: پرداختن به امور داوطلبان از مهمترین ویژگی‌های عباس احدپور در مسئولیت مدیر کل سازمان هلال احمر استان یزد است.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های دکتر محسن حرازی زاده سرپرست جدید این سازمان در استان یزد این است که در بدنه هلال احمر هستند گفت: با توجه به اینکه ایشان در بدنه هلال احمر هستند نسبت به ظرفیت‌ها و مسائل موجود در این سازمان آگاهی کامل دارند و ان‌شاءالله با این پشتوانه برای آینده جمعیت هلال احمر استان مفید واقع شوند.

وی با بیان اینکه هلال احمر یکی از دستگاه‌هایی است که بار عمده‌ای از سیانت از سرمایه اجتماعی کشور را بر عهده دارد افزود: سازمان هلال احمر جز دستگاه‌هایی است که با جلب اعتماد مردم و بهره گیری از ظرفیت‌های آن‌ها در جهت غلبه بر حوادث و مشکلات استفاده می‌کنند.

طالبی شناخت ظرفیت‌های استان یزد به لحاظ جغرافیایی، وجود زیرساخت‌ها و همچنین به لحاظ فرهنگی از مواردی عنوان کرد که هلال احمر تهران باید نسبت به آن توجه داشته باشد اضافه کرد: استان یزد با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به عنوان یک پایگاه ملی، منطقه‌ای و جهانی در عرصه هلال احمر شناخته شود.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: این آمادگی وجود دارد با همین ظرفیت‌های موجود استانی باشیم که برنامه‌ها و پروژه‌هایی را با سازمان‌های امداد رسان بین‌المللی مثل سازمان صلیب سرخ جهانی برگزار کنیم.

طالبی با تأکید بر اینکه هلال احمر ظرفیت‌های انسانی بسیار خوبی دارد گفت: نیروهای شایسته بسیاری در درون جمعیت وجود دارند و برای انتخاب افراد برای جایگاه‌های مسئولیتی نیازی به نگاه به بیرون از این جمعیت نداریم اما در بسیاری از دستگاه‌ها برای انتخاب جانشین با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در هلال احمر استان یزد نیروهای شایسته‌ای بودند که می‌توانستند در این پست و پست‌های دیگر قرار بگیرند که نشان از ظرفیت بسیار خوب این جمعیت است.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله امروز روزی باشد که مسیر رشد و تعالی در جمعت هلال احمر استان مانند گذشته و با قدرت بیشتر ادامه پیدا کند و هلال احمر استان به شکلی عمل کند که هم در کشور و استان جز دستگاه‌های موفق باشد.
در پایان این مراسم از زحمات 20 ماهه عباس احدپور با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد و با اهدای حکمی دکتر محسن حرازی زاده یزدی به‌عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان یزد معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار