معاون استاندار یزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار گفت: مسئولين دولتي بايد تسهيل گر باشند و با پرهيز از ورود به مسائل اجرايي با ايفاي نقش حاكميتي و نظارتي خود زمينه را براي ورود سرمايه گذاران در عرصه اقتصادي فراهم آورند .
کد خبر: ۵۷۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 24 February 2018

«علي زيني‌وند» در جریان ديدار فرماندار يزد با اشاره به وجود ظرفيت‌هاي بي‌نظير شهرستان يزد در حوزه‌هاي مختلف اظهار کرد‌‌‌‌‌‌: در استان يزد بخش عمده‌اي از جمعيت در مركز استان و شهر يزد حضور دارند كه از اينرو اقدامات و فعاليت‌هاي فرمانداري يزد مي‌تواند تأثيرگذاري زيادي در بهبود مسائل و مشكلات كلي استان داشته باشد .

وی‌ با بيان اين‌كه حجم كار در فرمانداري‌هاي و بخشداري‌ها از ساير بخش‌هاي ستادي قطعاً بيشتر است، افزود: پيگيري و انجام امور در حوزه معاونت‌هاي فرمانداري و بخشداري‌ها بسيار حساس و مؤثر است .

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با اشاره به رويكردهاي استان در حوزه مباحث اقتصادي و صنعتي،گفت: مسئولين دولتي بايد تسهيل‌گر باشند و با پرهيز از ورود به مسائل اجرايي با ايفاي نقش حاكميتي و نظارتي خود زمينه را براي ورود سرمايه گذاران در عرصه اقتصادي فراهم آورند .

زيني‌وند نرخ بيكاري استان در سطح كشور را غيرقابل قبول عنوان كرد و گفت: استان يزد با توجه به وجود زيرساخت مناسب اقتصادي و صنعتي بايد در كشور پائين ترين نرخ بيكاري را داشته باشد .

این مقام مسئول در ادامه با تأكيد به اين‌كه بايد مديران اقتصادي و صنايع همت و تلاش بيشتري را براي رفع مسائل و مشكلات اين حوزه به كار گيرند، خاطرنشان كرد: ارائه تسهيلات ارزان قيمت به متقاضيان در حوزه اشتغال فراگير و روستايي از مهمترين طرح‌هاي دولت در زمينه مقابله با بيكاري است كه در اين زمينه فرمانداري‌هاي بايد در زمينه جذب تسهيلات و اعتبارات نيز پيگير باشند .

وی در پايان خواستار ايجاد مشاغل كوچک در روستاهاي استان شد و خاطرنشان کرد: مشاغل كوچک علي‌رغم اين‌كه درآمدهاي خرد دارند ولي نسبت به ساير مشاغل فراگيرتر و پايدارتر هستند و مي توانند به سرعت گسترده شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار