استاندار یزد بابیان این‌که معتادان متجاهر نیز از سطح شهر باید جمع‌آوری شوند،گفت: ویژگی یزدی‌ها همواره باید موردتوجه باشد که مهمان‌نواز بوده و امروز نیز این ویژگی ادامه دارد، لذا وضعیت شهر باید به‌گونه‌ای باشد که یزد شایستگی آن را دارد .
کد خبر: ۵۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 24 February 2018

«محمود زمانی قمی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تسلیت حادثه هواپیمای اخیر اظهار کرد: مقدورات نیروی انتظامی طوری نیست که بتوانیم با مصوبه و دستور تغییر دهیم .

وی بابیان این‌که شهرستان بافق و بهاباد را باید به دلیل اینکه سوداگران مرگ تردد بیشتری از آن دارند باید به شکل متعارفی موردتوجه قرارداد، افزود: نمی‌توان ایست و بازرسی دائمی ایجاد کرد اما شایسته است به بهترین شکل راه را برای فعالیت‌های قاچاقچیان مسدود کرد .

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این‌که معتادان متجاهر نیز از سطح شهر باید جمع‌آوری شوند، گفت: ویژگی یزدی‌ها همواره باید موردتوجه باشد که مهمان‌نواز بوده و امروز نیز این ویژگی ادامه دارد، لذا وضعیت شهر باید به‌گونه‌ای باشد که یزد شایستگی آن را دارد .

وی بابیان این‌که تردد معتادان در بافت قدیم و ثبت‌شده یزد که مورد بازدید گردشگران است باید بسیار محدود و به صفر برسد، تصریح کرد: شهر یزد در آستانه سال نو شاهد حضور گردشگران داخلی زیادی خواهد بود و با توجه به اینکه گردشگران خارجی نیز بیش از گذشته به یزد سفر خواهند داشت باید برخوردها به‌گونه‌ای باشد که نظام جمهوری اسلامی زیر سؤال نرود .

زمانی قمی تأکید کرد: هر گردشگر خارجی مبلغ فرهنگ ایرانیان و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب خواهد بود بنابراین برخورد یگان‌های نیروی انتظامی و تک‌تک مأموران در معرفی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مؤثر خواهد بود و کارآمدی نظام را بیان می‌کند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً در این زمینه نشستی جداگانه با نیروی انتظامی برگزار خواهد شد تا موارد مربوطه گوشزد شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار