یکی از واجبات بسیار مهم که امروزه کمتر به آن توجه می شود امربه معروف ونهی از منکر است.
کد خبر: ۵۶۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 17 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر میبد با جذب بیش از 300 نفر از خواهران، برادران، دانشجویان و حوزویان، کسبه و کسانی که شغل آزاد دارند و برگزاری کارگاههای آموزشی در امامزاده خدیجه خاتون و به کارگیری 40 شیوه جدید می خواهد این فریضه مهم اسلامی را در شهرستان میبد دوباره احیاء کند.

حجت الاسلام اسلامی رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر میبد گفت: با به کارگیری روش های جدید میتوان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

حجت الاسلام اسلامی در تشریح این روش ها گفت: ما طبق مطالعه کتاب های مختلف 40 روش کارجدید امر به معروف را در دستور کار داریم که یکی ازاین روش ها روش کارگروهی است که در آن به جای اینکه یک نفر به نفر مقابل تذکر دهد؛ گروهی در فاصله 200 متری با تهیه گل و بروشورهای فرهنگی به افرادی که گردشگر هستند و برای بازدید از میراث تاریخی به میبد آمده اند خیرمقدم گفته و به آنها می گویند که همانطور که به میراث تاریخی این شهر احترام می گذارید به مسائل دینی وحجاب این شهر هم احترام بگذارید.

اسلامی افزود: این کار باعث می شود که نگاه آنها به مسائل فرهنگی و حجاب تغییر کند و خود به خود آماده پذیرش حجاب باشد.

وی گفت: یکی دیگر از روش ها، حضور در منزل خانواده ها و تشریح مشکلات جامعه است به این طریق که با پخش کلیپ آسیب های بی حجابی را نشان دهیم و آنها را نسبت به عواقب بی حجابی آگاه کنیم.

 

 

//خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار