معاون فرماندار يزد:
معاون برنامه‌ریزی، اداري و مالي فرماندار يزد گفت: از دستگاه‌های اجرايي عضو ستاد خدمات سفر شهرستان انتظار داريم تا برنامه هاي مشخصی برای ارتقای خدمات به مسافران نوروزی و همچنين افزايش رضايتمندي آنان تدوین کنند.
کد خبر: ۵۶۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 17 February 2018

به گزارش تابناک یزد، به‌منظور ارائه نقطه نظرات و گزارش فعالیت‌های دستگاه‌های عضو اين ستاد براي ايام نوروز 97 به رياست معاون برنامه‌ریزی، اداري و مالي فرماندار يزد تشكيل شد.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«مهدي حاج حيدري» در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به ثبت جهاني شهر يزد در فهرست آثار يونسكو اظهار کرد: در ايام نوروز با ارائه خدمات متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته فرصت خوبي است براي اينكه بتوانيم بحث گردشگري و ميراث فرهنگي را بیش‌ از پیش رونق دهيم كه قطعاً می‌تواند تأثيرات بسيار خوبي را بر اقتصاد استان و شهرستان يزد داشته باشد.

وی بابیان اين‌كه جلسات ستاد خدمات سفر به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگي دستگاه‌های اجرايي براي ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران می‌باشد، افزود: اميدواريم با تدوين برنامه‌های عملياتي،خلاقانه و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال آينده شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافران نوروزی  و درنهایت افزايش رضايتمندي آنان باشيم.

معاون برنامه‌ریزی، اداري و مالي فرماندار يزد گفت: يزد همواره بافرهنگ غني در سطح كشور و حتي دنيا شناخته می‌شود ، لذا ضرورت دارد تلاش شود به اين فرهنگ لطمه‌ای وارد نگردد بلكه در تقويت و انتقال آن به ميهمانان اعم از گردشگران داخلي و خارجي به‌درستی انتقال دهيم.

حاج حيدري در ادامه همچنين با تأكيد به اين‌كه نظارت بر واحدهاي صنفي بايد در ايام نوروزي تشديد شود خاطرنشان كرد: مباحث همچون قيمت، كيفيت كالاها، رعايت موارد بهداشت و تنظيم کشیک‌های نوروزي از مهم‌ترین عواملي است كه بايد در اين بازرسی‌های مدنظر باشد تا  با توجه به افزایش خرید و تقاضای ميهمانان برای خريد كالاها و سوغات با مشكلي روبرو نشويم.

معاون فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: بايد با همكاري و هماهنگي دستگاه‌های ذی‌ربط تمهيدات لازم براي استفاده حداكثري از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه ميراث فرهنگي ، صنایع‌دستی و گردشگري انديشيده شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار