فرماندار مشگین‌شهر خبر داد:
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: احداث دو مرکز اورژانس در مسیرهای گردشگری قینرجه و قوتورسویی در شهرستان مشگین‌شهر از نیازهایی اساسی برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مردم در این منطقه است.
کد خبر: ۵۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 29 June 2015

به گزارش تسنیم، ابراهیم امامی در نشست به نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تاکید بر احداث دو اورژانس در مسیر گردشگری قینرجه و قوتورسویی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: به لحاظ استقبال بیشتر گردشگران از محل‌های یاد شده و فاصله آنها با مرکز شهر، ساخت دو واحد اورژانس در این مسیرها از اهمیت و ضرورت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ورود سه میلیون مسافر به این شهر خواستار حمایت جدی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از این طرح شد و افزود: ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران سبب معرفی بهتر این شهر در اذهان عمومی و استقبال مسافران زیاد از این شهرستان خواهد بود.

امامی تمهیدات ویژه نظیر ساخت هتل‌ها و استراحتگاه‌ها و اماکن رفاهی را مهم خواند و بیان کرد: در این راستا نیازمند ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم که در زمینه ارائه زمین به سرمایه‌گذاران همکاری و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان شهری انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از ساماندهی حریم جاده‌های ورودی این شهرستان از سمت جاده  اردبیل و اهر خبر داد و گفت: در ورودی‌های شهر باید نسبت به نصب تابلوهای راهنمایی و بنرهای تبلیغاتی در راستای دادن آگاهی به مسافران اقدام کرده و با مشخص کردن مسیرهای منتهی به آثار تاریخی و اماکن گردشگری از سردرگمی مسافران در ایام تعطیل بکاهیم.

وی با اشاره به مساحت بالای محوطه بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان تصریح کرد: برای استفاده بهینه از این فضا برای خدمات‌دهی به مسافران در ایام تعطیل و شلوغ در قالب چادرهای ارائه خدمات پزشکی سرپایی باید اقدامات اولیه انجام شود.

فرماندار مشگین‌شهر خواستار همکاری بیشتر مردم و مسئولان در استقبال هر چه بهتر از مسافران مراجعه کننده به این شهرستان شد و افزود: برخورد اهالی این شهرستان نشان‌دهنده فرهنگ اصیل این شهرستان است و ما باید در این زمینه آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران تابستان داشته باشیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار