سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با اشاره به این‌که سخوید به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد مطرح است، گفت: پیست اسکی سخوید آماده پذیرایی از گردشگران حوزه طبیعت است .
کد خبر: ۵۴۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 19 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ «محمدرضا نصیری» با اشاره به این‌که پیست اسکی روستای سخوید با بارش اولین برف در شهرستان تفت آماده پذیرایی از گردشگران حوزه طبیعت است، اظهار کرد: پیست اسکی سخوید یکی از تفرجگاه‌های زیبا و طبیعی استان یزد است که هر سال در فصل زمستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران حوزه طبیعت است.

وی با بیان این‌که سخوید به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد مطرح است، گفت: این روستا یکی از دهستان‌های خوش آب و هوا با مردمانی خونگرم و مهمان نواز است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به این که ارتفاعات کوهستانی شیرکوه با انواعی از گونه های گیاهی، جانوری و چشم اندازهای زیبا به عنوان یکی از مرتفع ترین قلل کشور واستان برای بهره مندی دوستداران طبیعت فضایی مطلوب به شمار می رود، افزود: پیست اسکی سخوید معروف ترین و مناسب ترین پیست اسکی استان کویری یزد محسوب می شود.

این مقام مسئول در پایان به ساماندهی این سایت گردشگری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره و اظهار کرد: با توجه به جمعیت قابل توجهی که معمولا در ماه های آخر سال در این پیست گردهم می‌آیند، این منطقه ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی را داراست و می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی استان یزد و حتی منطقه تبدیل شود.
 
//ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار