کد خبر: ۵۳۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 10 December 2017
به گزارش «تابناک یزد» رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان 62 میلیارد تومان برای 45 طرح رونق تولید و استغال استان یزد اختصاص یافته است.
«حمیدرضا نصیری‌زاده» در پایان نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 25 مصوبه کارگروه زير بنايي و طرح‌هاي اشتغالزايي براساس ترکيب وضعيت بيکاري افراد تحصيل کرده و اشتغال بانوان به تصويب اعضا شورای برنامه‌ریزی استان یزد رسيده است .

وی افزود:‌ در اين نشست مقرر شد مطابق ماده شش قانون الحاق دو، دستگاه‌ها بتوانند نسبت به تغيير کاربري اموال غير منقول خود براي کمک به طرح‌هاي نيمه تمام اقدام کنند .

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در ادامه گفت: 62 ميليارد تومان اعتبار از سوی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به 45 طرح رونق توليد و اشتغال اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تخصيص شش ميليارد و دويست ميليون تومان اعتبار جرائم رانندگي به استان، خاطرنشان کرد: اعتبار جذب شده از جرائن راهنمایی و رانندگی به شهرداري‌ها و دهياري‌هاي استان براي کمک به عمران و آباداني آنها اختصاص يافت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار