فرماندار نیر گفت: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار صرف استاندارسازی ، تجهیز مدارس و اصلاح سامانه گرمایشی مدارس این شهرستان می شود .
کد خبر: ۵۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 27 June 2015

به گزارش ایرنا، اکبر صمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت : 9 میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساماندهی اردوگاه فرزندان امام ، مناسب سازی سالن ورزشی شهید مهدی زاد و سرویس بهداشتی مدرسه شهید رجایی هزینه خواهد شد .

وی بیان کرد : پارسال برای استانداردسازی مدارس وسیستم گرمایشی آنها شش میلیارد و 620 میلیون ریال اختصاص یافته بود که با این اعتبار سامانه گرمایشی 25مدرسه استانداردسازی شد.

او گفت: سال گذشته یک میلیارد ریال برای تعمیر وتجهیز مدارس، پنج میلیارد ریال برای اردوگاه فرزندان امام و یک میلیارد و 100 میلیون ریال برای تکمیل مدارس 17شهریور و کوثر کورائیم اختصاص یافته بود.

صمدی درادامه به فعال بودن اسکان فرهنگیان هم اشاره کرد وگفت: تمام امکانات لازم برای پذیرایی و اسکان فرهنگیان سراسر کشور در شهرستان نیر آماده می باشد.

عین الله یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر هم گفت : مدیریت آموزش و پرورش نیر در بحث تکریم از خانواده های فرهنگیان و ارایه خدمات و اسکان دهی رتبه برتر و کارنامه خوبی را در سطح استان اردبیل دارد .

وی اظهار امیدواری کرد که با تجهیز مراکز و مدارس تحت پوشش اسکان و ارائه خدمات رفاهی به میهمانان و مسافرین در تابستان امسال ، بتوانیم رتبه بالاتری را در سطح استان کسب نماییم .

ستاد اسکان فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر با تجهیز و راه اندازی 6 مدرسه ویژه و 2 مدرسه عادی با تمامی امکانات اقامتی در قالب 60 کلاس در تابستان 94 آماده پذیرای میهمانان و مسافرین و خانواده های فرهنگیان می باشد .

نیر در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار