کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد، پدیده جوی غالب هفته جاری در این استان را کاهش دما و سردی هوا اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 12 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»سید عباس میرحسینی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری بابیان اینکه استان یزد از بعدازظهر امروز تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری تحت تأثیر امواج ناپایدار قرار خواهد گرفت، گفت: پیش‌بینی می‌شود طی این مدت در استان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب گاهی افزایش ابر را داشته باشیم.

وی افزود: امروز دمای کمینه شهر یزد 9 درجه سانتی‌گراد است و پیش‌بینی می‌شود دمای کمینه امشب شهر یزد به 9 درجه سانتی‌گراد و فردا شب به 7 درجه سانتی‌گراد و دوشنبه‌شب به 5 درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد از احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات شیرکوه و ارتفاعات مناطق شرقی استان (بافق و بهاباد) خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی فردا به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان خواهیم داشت که همراه با آن کاهش دما و سرما بر استان حاکم خواهد بود.

میرحسینی پدیده غالب هفته جاری را کاهش دما و سردی هوا از روز یکشنبه به‌ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دانست و تأکید کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری شاهد هوای سرد پاییزی در استان خواهیم بود؛ به‌طوری‌که طی این روند صبح روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دمای کمینه بیشتر مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صفر و زیر صفر خواهد رسید.

وی با اعلام این خبر که امروز صبح برای اولین بار در سال زراعی جدید دمای صبحگاهی در ایستگاه گاریزات به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسیده است، تصریح کرد: دیروز شهرستان بافق با دمای بیشینه 30 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه استان و امروز صبح گاریزات با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین منطقه استان یزد بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار