کد خبر: ۵۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 23 June 2015
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری کرج، در جلسه شورای بانک های شهرستان کرج با تأکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز برخورد قانونی می‌شود.
محمدرضا کوچکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ما ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و موسسات خصوصی است.
وی افزود: طرح‌های تکریم ارباب رجوع نیز باید در این دستگاه‌ها به درستی اجرایی شود.
این مسئول با بیان اینکه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی به صورت جدی در تمامی ادارات این شهرستان لحاظ خواهد شد افزود: در طرح‌های تکریم ارباب رجوع و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، با جدیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
کوچکی در ادامه سخنان خود از برخورد قانونی با موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در این کلانشهر خبر داد و گفت: گزارش‌هایی در خصوص فعالیت برخی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز داشته‌ایم که با همکاری دستگاه‌های نظارتی، با فعالیت این بانک‌ها و موسسات به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
وی در حاشیه این جلسه از شهروندان خواست تا با مراجعه به سایت بانک مرکزی از فهرست بانک‌های مجاز اطلاع حاصل کرده و تنها در بانک‌های معتبر و دارای مجوز مورد تایید بانک مرکزی افتتاح حساب داشته باشند.
معاون فرماندار کرج تاکید کرد: بانک‌ها و موسسات اعتباری یا سایر نهادهایی که نام آنها در فهرست بانک مرکزی قرار ندارد، دارای مجوز از این بانک نبوده و مسئولیت ناشی از عملکرد ناصحیح بانک‌ها و موسسات غیرمجاز  مستقیماً متوجه کسانی می‌شود که به این موسسات مراجعه داشته‌اند.
این مسئول در خصوص ارائه تسهیلات توسط بانک‌های عامل نیز گفت: بانک‌های عامل باید در ارائه تسهیلات به افراد متقاضی واجد شرایط با نظم اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار