نماینده مردم اردستان در مجلس خواستار شد/
تابناک: نماینده مردم ‌اردستان در مجلس ‌گفت: با اختصاص بودجه مناسب، احیای کاخ سهام‌السلطنه زواره اردستان و تبدیل آن کمپ کویرنوردی شاخص کشوری در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 21 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد بخشایش اردستانی صبح امروز در مراسم بازدید از روستای امیرآباد زواره با بیان اینکه مبلغ 300 میلیون ریال برای مرمت بام مجموعه کاخ سهام‌السلطنه اختصاص داده شده است، گفت: تاکنون مبلغ 700میلیون ریال برای مرمت این اثر تاریخی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه سهام السلطنه و یا کاخ امیرآباد زواره سال85 به شماره 17041 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده، تصریح کرد: این اثر تاریخی اولویت نخست سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری شهرستان اردستان در معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی کشور شناخته شده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس ‌این مجموعه از طریق صندوق احیای سازمان میراث فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده است، خاطرنشان کرد: این مجموعه به یک کمپ کویرنوردی شاخص در کشور تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی برای برق‌رسانی به مجتمع های دامداری روستایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به کمک بخش خصوصی و به صورت متقابل عملیات برق رسانی به مجتمع‌های دامداری روستایی شروع شده است.

بخشایش به انجام شانه‌سازی مسیر دسترسی روستا اشاره کرد و گفت: طرح هادی این روستا با هزینه 80 میلیون ریالی تهیه شده و به زودی اجرایی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :