پرتماشاگرترین بازی برگزار شده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مربوط به بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیراز است که در سال 88 برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 24 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز پنج‌شنبه 4 آبان تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم فجر سپاسی شیراز است.

بازی تیم‌های تراکتورسازی با فجر سپاسی شیراز 2 بار جزو پرتماشاگرترین بازی‌های این ورزشگاه بوده که به نوعی جالب است.

بازی تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیراز در سال 88 با 100 هزار تماشاگر رکورد بیشترین حضور تماشاگر در بازی بین 2 تیم شهرستانی را به خود اختصاص داده است.

تراکتورسازی تبریز ـ فجر سپاسی شیراز سال 88 (لیگ برتر دوره نهم)

وقتی در نظرسنجی برنامه 90 تیم تراکتورسازی بعد از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران سومین تیم پرطرفدار کشور شد، تماشاگران تراکتورسازی به نتیجه این نظرسنجی اعتراض کرده و به طور خودجوش در نخستین بازی خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور یافتند‌.

استقبال از این بازی به حدی بود که حتی کوه‌های مشرف به ورزشگاه نیز مملو از تماشاگر بود. این بیشترین میزان حضور تماشاگر در بازی تراکتورسازی بود که بیش از 100 هزار نفر تخمین زده شده بود. در آن زمان چون هنوز در ورزشگاه صندلی نصب نشده بود حضور این رقم در ورزشگاه به صورت فشرده ممکن بود. رکوردی که دیگر  به نظر می‌رسد هیچ‌گاه شکسته نشود. با وجود استقبال خوب تماشاگران بازی سردی بین تراکتورسازی و فجر سپاسی برگزار شد که در تنها موقعیت طول 90 دقیقه شوت راه دور جاسم کرار به تیر دروازه فجر سپاسی برخورد کرد.‌

تراکتورسازی تبریز- فجر سپاسی شیراز 91 (لیگ برتر دوره یازدهم)‌‌

افت تعداد تماشاگر در تیم تراکتورسازی در سال 91 محسوس بوده و تنها در بازی تراکتورسازی تبریز با فجر سپاسی شیراز ظرفیت ورزشگاه یادگار امام(ره) پر شده و بیش از 80 هزار تماشاگر در این بازی حضور داشتند. بازیی که در آن بلیت فروشی صورت نگرفت و جریمه سنگینی 132 میلیون تومانی را برای این تیم در برداشت.‌

در این سال با وجود اینکه تراکتورسازی جزو مدعیان قهرمانی بود، اما  حتی در بازی با استقلال و پرسپولیس نیز بخشی از ورزشگاه خالی از تماشاگر بوده و حداکثر 50 الی 60 هزار تماشاگر از این 2 بازی استقبال کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار