مدیرکل حج و زیارت استان یزد ثبت‌نام زائرین یزدی در سامانه سماح را برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی ضروری خواند و گفت: تاکنون بیش از هزار و 300 نفر در اين سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 03 October 2017

به گزارش «تابناک یزد» علی‌اصغر شریفی  گفت: تاکنون بیش از هزار و 300 زائر از استان یزد برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح samah.haj.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ‌بر 27 هزار زائر از استان یزد به مراسم اربعین اعزام شدند، افزود: پیش‌بینی ما براین است که در سال جاری بیش از 30 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد بابیان اینکه هر چه به زمان اعزام نزدیک‌تر می‌شویم بر حجم ثبت‌نام‌ها نیز افزوده می‌شود، اظهار داشت: ثبت‌نام اربعین شروع‌شده و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه سماح حضور یافته و ثبت‌نام کنند؛ لذا توصیه می‌شود ثبت‌نام‌ها هر چه زودتر انجام گیرد تا هر چه زودتر ویزا‌ها داده شود تا اخذ ویزا به‌روزهای پایانی موکول نشود.

شریفی با تأکید بر اینکه زائران اربعین می‌توانند برای سفر به کربلای معلی به‌جای ویزای گروهی، ویزای انفرادی دریافت کنند، خاطرنشان کرد: مدت اعتبار روادید از لحظه صدور سه ماه است و زائرین سه ماه فرصت دارند وارد خاک عراق شوند و پس از ورود هم یک ماه مهلت اقامت در عراق دارند.

این مقام مسئول ثبت‌نام در سامانه سماح را برای کسانی که قصد اعزام به کربلا و شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین رادارند، ضروری خواند و تصریح کرد: افرادی که به هر دلیل خارج از سامانه اقدام به سفر به کشور عراق کنند، تحت پوشش خدمات سامانه سماح نخواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار