دبیر ستاد ارتحال آیت‌الله اعرافی از برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله شیخ محمدابراهیم اعرافی در میبد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 24 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»، علی‌محمد گلمحمدی  با اعلام این خبر گفت: این مراسم عصر پنج‌شنبه 6 مهرماه مصادف با هفتم محرم‌الحرام از ساعت 15 تا 18 در حسینیه اعظم شهیدیه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه آیت‌الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی از شخصیت‌های بارز و انقلابی بود تصریح کرد: وی حتی قبل از انقلاب نیز به ندای امام خمینی رحمه‌الله علیه در منطقه لبیک گفت و با برگزاری نماز جماعت، نماز جمعه، تبلیغ و تبیین فلسفه انقلاب و تحکیم پایگاه مردمی انقلاب در منطقه توانست انقلاب اسلامی را یاری کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت مرحوم آیت‌الله اعرافی با تأکید بر اینکه این چهره نورانی و عالم و اندیشمند در زمان و دوران خود، یار و یاور طلاب و روحانیون بود تصریح کرد: رهبر انقلاب آیت‌الله اعرافی را یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و استوانه‌ نظام نامیده‌اند.

گلمحمدی در پایان بابیان اینکه این مراسم با حضور مسئولین و مقامات ارشد استان و شهرستان برگزار می‌شود اظهار داشت: از همه اقشار مردم همیشه درصحنه دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه و معنوی که با سخنرانی حجت‌الاسلام غروی و مداحی کربلایی جواد شمسایی برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار