نگاهی به سخنان یکسال گذشته مدیران و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی از یک نگاه خوشبینانه و عجیب و غریب حکایت دارد.
کد خبر: ۴۹۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 24 September 2017
آنها به طور مکرر اطمینان داده بودند که در ماجرای فسخ قرارداد طارمی با تیم ریزه اسپور این تیم ترکیه ای نخواهد توانست نزد فیفا کاری از پیش ببرد

به این بخش از سخنان پر از خوشبینی و تناقض که یکی از کارشناسان فوتبال گردآوری کرده است نگاه کنید
طاهری ۲۷ تیر پارسال: اگر جریمه‌ای در کار باشد قطعاً باشگاه تعهدی نسبت به پرداخت آن ندارد. چون پرسپولیس قصوری نداشته و خود بازیکن با این شرایط روبرو خواهد بود.
▪️مهدی طارمی ۹ تیر پارسال: با دیدن شرایط باشگاه ریزه اسپور و صحبت با سرمربی و مدیر باشگاه، تصمیم به عقد قرارداد دو ساله گرفتم.
۲۷ تیر: «یکسال هم محرومم کنند، به ترکیه برنمی‌گردم»
▪️حسین هدایتی در گرماگرم جنگ نقل و انتقالات سرخابی، برای بازگرداندن طارمی، نقش قهرمان اینستاگرام را ایفا ‌کرد
▪️عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی (شهریور پارسال): «به مهدی گفتم مشکلی نیست و برگرد ایران. بلافاصله بحث کودتای ترکیه پیش آمد که با فیفا در این باره و سایر مفاد قرارداد مکاتبه کردیم. جلسه‌ای با طاهری، ترکاشوند و... برگزار شد و قرارداد را مرور کردیم. وقتی ریزه‌ اسپور درخواست آی تی سی می‌کرد و پرسپولیس جواب رد می‌داد خود به خود قرارداد بی ‌اعتبار می‌شد.
طارمی قبل از آغاز دوره "حفاظت ‌شده" با ریزه‌اسپور لغو کرد. اگر نقض هم کرده بود خارج از دوره بود و محرومیتی نداشت و از این بابت خیال ما راحت بود.
ریزه‌ اسپور یک ایمیل هم برای من فرستاد و مشخص بود خودشان هم می‌دانند دست‌شان به جایی بند نیست. رویه غیر حرفه‌ای و تشویش اذهان را در پیش گرفته‌اند. پرونده طارمی به طور کلی مختومه است»
▪️شهروز کریمی پاشاکی از نقش آفرینان در بازگشت مهدی از ترکیه است، ۲۴ تیر: «مهدی تصمیم گرفته قید ترکیه را بزنه. دلش اینجاست و حاضر شده بخاطر دلش قید خیلی چیزها را بزنه و برگرده. ریزه اسپور شنبه قراره بره اردوی اتریش. هر اتفاقی قراره بیفته تا قبل از اردو باید بیفته. حاج هدایتی در جریان کامل موضوع هست و برای بررسی شرایط جدایی یک تیم حقوقی و اداری چند روزه دارند فعالیت می‌کنند»
تیر ۹۵ حمید گرشاسبی: «هیچ محرومیتی در قبال فسخ قرارداد طارمی با ریزه اسپور وجود ندارد.
 
 
//ایران آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار