کد خبر: ۴۷۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 15 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت که دو وزیر دولت یازدهم لیست اموال خود را ارائه نکرده‌اند.

نادر قاضی‌پور در اخطاری مستند به اصل 142 قانون اساسی اظهار داشت: قوه قضائیه باید اموال رئیس جمهور، معاونان، وزرا، همسران و فرزندان آنها را قبل و بعد از مسئولیت مورد رسیدگی قرار دهد. این در حالی است که در دولت یازدهم دو نفر از وزرا اموال خود را ارائه نکرده‌اند و 167 نماینده مجلس از تمامی گرایشات سیاسی درخواست ارائه فهرست اموال وزرای پیشنهادی را دادند، بنابراین لازم است رئیس جمهور در این رابطه توضیح دهد.

قاضی‌پور همچنین در اخطار جداگانه ای مستند به اصل سوم قانون اساسی گفت: مردم ایران از حقوق مساوی برخوردار هستند. متاسفانه از استان‌های آذربایجان شرقی،‌ غربی و اردبیل یک وزیر هم معرفی نشده و ما انتظار داریم آقای روحانی از فرزندان غیرتمند، شایسته و کاردان آذری هم معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: وزرا اموال خود را ارائه کرده‌اند و وزیران پیشنهادی هم اگر از مجلس رای بگیرند باید همین کار را انجام دهند.

وی همچنین اضافه کرد: برادران آذری از افتخارات کشور هستند و در دولت هم آذری کم نداریم. شما هم زنجانی‌ها را آذری بدانید، آنها هم ترک هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
شاید شاید شاید شاید این دو وزیر دست پاک بودند اموالی بهم نزده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار