معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات باید مسیر خط دوم راه آهن با توجه به طرح های تفصیلی و جامع شهری اجرایی شود.
کد خبر: ۴۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 14 June 2015
به گزارش تابناک یزد،امیر شاکری در بازدید از روند اجرای مسیر خط دوم راه آهن شهر یزد ، سرمایه گذاری و توجه دولت به توسعه زیرساخت ها و شبکه ریلی در شهرستان را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: امیدواریم گسترش خطوط راه آهن موجبات توسعه هر چه بیشتر شهرستان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: استان و بویژه شهرستان یزد نیازمند یک شبکه ریلی مناسب است، که توسعه و دو خطه کردن خطوط موجود نیز در راستای همین هدف بوده است.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد خواستار هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی شهرستان در این زمینه شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه مسیر خط راه آهن از بافت شهرهای شاهدیه، یزد و حمیدیا و روستاهای بخش مرکزی عبور می کند، طرح مذکور باید با طرح های تفصیلی و جامع شهرها تطابق داشته باشد.

شاکری اضافه کرد: شهرداری های شهرستان و بخشداری مرکزی نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز مربوط به طرح در اسرع وقت به اداره کل راه آهن استان و پیمانکار اقدام لازم را بعمل آورند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به راه آهن، اظهار داشت: مجموعه دستگاه های شهرستان آمادگی لازم را دارند تا حداکثر همکاری را با راه آهن در اجرای پروژه مذکور داشته باشند.

راه آهن یزد هم اکنون با طول خط 702 کیلومتر و 30 ایستگاه پراهمیت ترین راه آهن کشور در بخش بار و مسافر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار