مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی بازپیرایی و تعمیر اساسی پل عابر پیاده واقع در روبروی بیمارستان قائم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پل گالری تا پایان مردادماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 03 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیرعامل سازمان بیان کرد: به منظور زیباسازی محیط شهری، عملیات اجرایی بازپیرایی و تعمیر اساسی پل عابرپیاده واقع در خیابان احمدآباد مقابل بیمارستان قائم به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اواخر فروردین ماه 96 آغاز شد که این پل بر اساس برنامه زمانی تدوین شده تا پایان مرداد ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این پل عابر پیاده در یکی از نقاط پرتردد قرار دارد و به منظور جلوگیری از بروز خطرات احتمالی ناشی از عملیات اجرایی، با تلاش شبانه‌روزی پیمانکار این پروژه زودتر از  زمان مقرر یعنی بازه زمانی 4 ماهه تکمیل و در خدمت مردم قرار می‌گیرد.
محبی در پایان خاطرنشان کرد: این پل عابر پیاده دارای 4 رام پله برقی، 2 دستگاه آسانسور، اتاق نظارت و مانیتورینگ و جاذبه‌های هنری از جمله تابلوهای چشم نواز است تا زمینه ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار