با پیروزی نفت آبادان، تیم های خوزستانی دو پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند؛ نفت آبادان و استقلال خوزستان با شکست حریفان خود، لیگ را خوب شروع کردند ولی فولاد در اولین بازی از پرسپولیس شکست خورد
کد خبر: ۴۶۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 29 July 2017
 صنعت نفت آبادان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر هفدهم نمایشی هجومی از خود به تصویر کشید و افتتاحیه لیگ را به کام استقلالی های پایتخت تلخ کرد.

 نفتی ها که از ابتدای بازی برتر از آبی پوشان ظاهر شدند و در میدان استقلال خیمه زدند وقتی خطای عظیم گوگ روی شیمبا در دقیقه 17 و پنالتی از سوی داور مسابقه اعلام شد از فرصت استفاده کردند و کرار جاسم تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان منصوریان در نیمه دوم هم نتوانستند برای فرار از شکست نمایشی هجومی از خود نشان بدهند و موقعیت خاصی را روی دروازه نفت آبادان خلق نکردند.

صنعت نفت آبادان در اولین بازی خود در فصل هفدهم با ترکیب ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی،مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرارجاسم، محمد شادکام، امید جهانبخش و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

استقلال تهران نیز با ترکیب سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، عظیم گوگ، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، حسن بیت‌سعید، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، خسرو حیدری، جابر انصاری و سجاد شهباززاده وارد میدان شد.

بیش از 15 هزار تماشاگر آبادانی در ورزشگاه تختی آبادان حضور داشتند.

با پیروزی نفت آبادان، تیم های خوزستانی دو پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند؛ نفت آبادان و استقلال خوزستان با شکست حریفان خود، لیگ را خوب شروع کردند ولی فولاد در اولین بازی از پرسپولیس شکست خورد.

حال باید دید در هفته دوم لیگ خوزستانی چگونه بازی خواهند کرد؟ آیا می توان به حضور موفقیت آمیز خوزستانی ها در لیگ هفدهم امیدوار بود؟ باید منتظر ماند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار