3 پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و یکصد میلیون تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۴۶۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 28 July 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: 3 پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و یکصد میلیون تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، قائم‌مقام دانشگاه، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و برخی از مسؤولان محلی و شهرستانی در سطح این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در این شهرستان به کلنگ‌زنی مرکز جامع خدمات سلامت حضرت ابوالفضل (ع) آسپاس در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع، با زیربنای 700 مترمربعی اشاره کرد و اظهار داشت: این زمین توسط خیر نیک‌اندیش امین پناهی اهدا شده است.

اسماعیل اسکندری تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان از محل دانشگاه اجرا می‌شود.

وی با تقدیر از خیران تأمین سلامت و نیکوکارانی که بازوی توانمند مسؤولان در عرصه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند، همت خیران نظام‌آباد در اهدای زمین 8 هزار و 500 مترمربعی در این روستا برای احداث مرکز جامع خدمات سلامت امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت و نیز ثبت آن در ویژه‌برنامه‌های جشنواره رضوی در مشهد مقدس را ارج نهاد و گفت: این مرکز در زیربنای 450 مترمربعی همراه با دو پانسیون پزشک و یک سرایداری به مساحت کلی 700 مترمربع احداث خواهد شد.

اسکندری عنوان داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه حدود یک میلیارد تومان است که از یاری خود مردم و کمک خیران تأمین می‌شود.

کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس بین جاده‌ای خنجشت در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع دیگر پروژه‌ای بود که امروز در شهرستان اقلید صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید در مورد این پروژه اظهار کرد: پایگاه اورژانس بین جاده‌ای اقلید با توجه به فاصله بیش از 50کیلومتری این بخش با نخستین پایگاه و نیاز منطقه، در زیربنای 200 مترمربعی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث می‌شود که 40 درصد از اعتبار مورد نیاز در اجرای این پروژه توسط خیران و 60 درصد دیگر از محل دانشگاه علوم پزشکی تأمین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار