کد خبر: ۴۶۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 23 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛بازرسان اداره کل بازرسی استان یزد امروز با برگزاری جلسه رسمی معارفه، در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد مستقر شدند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزددر جلسه معارفه بازرسان اداره کل بازرسی استان یزد به اداره میراث فرهنگی اظهار داشت: میراث فرهنگی نیز دستگاه نظارتی است و هرگونه هزینه‌کرد ما در زمینه میراث فرهنگی با نظارت مستقیم مرکز انجام می شود.

فاطمه دانش یزدی افزود: در بخش گردشگری نیز با تلاش هایی که صورت گرفته، آمار گردشگر به ۱۱۳ هزار نفر رسیده است که باید در زمینه جذب سرمایه گذار و فراهم کردن ملزومات اقدام شود.

وی بیان کرد: در حوزه اقامتی نیز میراث فرهنگی با کمک جامعه هتلداران، تعزیرات و اماکن بازدیدهایی دارد بنابراین با حوزه نظارتی آشنا هستیم و معتقدیم که نظارت می تواند در روند فعالیت ها و ارتقاء کیفی آنها بسیار مثمرثمر باشد.

دانش یزدی ادامه داد: همچنین در زمینه امنیت گردشگر و ارتقاء کیفی بافت تاریخی نیز فعالیتهایی انجام شده که به ویژه در زمینه تامین امنیت گردشگران خارجی با کمک دستگاه های مرتبط برنامه ریزی های لازم با توجه به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار