اولین کنگره بین المللی سالانه آکادمی جراحان پلاستیک صورت و ترمیمی آسیا و چهارمین دوره بین المللی آموزش اعمال جراحی بینی و سینوس خاورمیانه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 08 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا مصباحی دبیر انجمن علمی راینولوژی ایران گفت: برای نخستین بار در کشور هفتمین کنفرانس بین‌المللی جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت کشور‌های آسیایی همزمان با چهارمین دوره آموزش بین‌المللی اعمال جراحی بینی در شیراز برگزار می‌شود.


وی افزود: این کنفرانس از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه در مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز پایتخت فرهنگی کشور برگزار و در آن متخصصان مطرح جراحی پلاستیک جهان به ارائه آخرین دستاورد‌های خود می‌پردازند.


مصباحی با بیان اینکه این کنفرانس بین‌المللی از معتبرترین کنفرانس‌های جراحی پلاستیک جهان است، ادامه داد: در این کنفرانس بیش از ۷۰ سخنران از ۳۵ کشور جهان حضور یافته و روش‌های نوین پزشکی را ارائه می‌دهند.


وی اظهار داشت: این کنفرانس همزمان در سه سالن از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز سه‌شنبه با حضور ۹۴ سخنران آغاز می‌شود و نوآوری‌های مختلف در اعمال جراحی به صورت ویدئویی که از قبل تهیه شده توسط پزشکان متخصص ارائه می‌شود.


مصباحی بیان کرد: همچنین در کنار این همایش ۱۲ کرسی آموزشی با آموزش ابتدا و انتهای عمل جراحی به همراه سه پنل با محوریت آموزش قوانین و اخلاق پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک ارائه می‌شود.


وی افزود: در این کنگره دو روش غیرتهاجمی عمل‌های زیبایی صورت در ارتباط با درمان غبغب و پرکننده‌های حجم‌دهنده صورت، برای نخستین‌بار آموزش داده می‌شود.


مصباحی گفت: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری از جمله شرکت در مراسم نور و صدای مجموعه جهانی تخت جمشید و برگزاری دو کارگاه آموزشی تزریق ژل و بوتاکس به صورت زنده از برنامه‌های جانبی این کنگره هست.


وی اظهار کرد: در این کنفرانس که دارای امتیاز بازآموزی است پزشکان دارای شماره و کارت نظام پزشکی می‌توانند شرکت کرده و از این موارد علمی آن بهره‌مند شوند.


دبیر انجمن علمی راینولوژی ایران تصریح کرد: برای حضور در این کنفرانس معتبر بین‌المللی ۲۰۰ پزشک از کشور‌های مختلف خودشان بلیط تهیه کرده و برای حضور در شیرازاعلام آمادگی کرده‌اند که این موضوع خود تاثیر بسزایی در رونق گردشگری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار