حمایت دولت از ورزش از شعار تا واقعیت
نایب‌قهرمان کشتی ناشنوایان جهان گفت: بدلیل شرایط بد مالی و عدم حمایت‌های لازم قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی نیستم.
کد خبر: ۴۵۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 03 July 2017
به گزارش تابناک اردبیل، سعید یونسی اظهار کرد: به علت مشکلات جسمانی و نبود هزینه برای درمان آن با توجه به فاصله‌ای که از ورزش گرفتم، علی رغم حضور چندباره در اردوی تیم ملی و کسب عناوین مختلف، از مسابقات قهرمانی کناره گیری کردم.

وی با بیان این‌که از 4 ماه پیش تمرینات خود را کنار گذاشته است، افزود: در سایه بی‌توجهی مسؤولان شهرستان گرمی رغبت من برای مدال‌آوری و کسب قهرمانی برای منطقه و استان از بین رفته و اکنون از ورزش فاصله گرفته‌ام.

این قهرمان ورزشی تصریح کرد: 4 سال پیش موقع بازگشت از مسابقات جهانی و افتخارآفرینی در این رقابت‌ها، توسط مسؤولان شهرستانی قول واگذاری یک قطعه زمین در شهرک ولیعصر (عج) داه شد که این وعده تاکنون عملی نشده و در سال‌های اخیر تنها به برگزاری جلسات تکراری بسنده شده است.
 

وی به مشکلات جسمانی اخیر خود اشاره کرد و گفت: اکنون مسابقات بین‌المللی در حال برگزاری است، مربی تیم ملی به دلیل اینکه از لحاظ جسمانی مشکل دارم و قادر به پرداخت هزینه درمانی آن نبودم، من‌را از اردوی تیم ملی کنار گذاشته است.

یونسی به وضعیت نه چندان مطلوب برخی از ورزشکاران استان اشاره کرد و افزود: به‌عنوان عضوی از جامعه ورزش قهرمانی وقتی این همه بی‌مهری مسؤولان را دیدم، تصمیم گرفتم راه خود را به دلیل شرایط بد مالی تغییر دهم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به عنوان نائب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان که روزی صدها نفر از اهالی به استقبالش می‌آمدند و رسانه‌ها از وی می‌نوشتند، در سن 27 سالگی از دنیای ورزش قهرمانی کنار گذاشته شده و مشغول میوه فروشی است.

به گزارش  فارس، سعید یونسی عنوان نائب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد ناشنوایان ۲۰۱۲ جهان، نائب قهرمانی مسابقات بین‌المللی ترکیه، مدال نقره مسابقات بین‌المللی ایران و مقام پنجم پارالکمپیک بلغارستان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار