دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون مدیریت خاورمیانه را به دست دارد.
کد خبر: ۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ 12 February 2015

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون مدیریت خاورمیانه را به دست دارد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم در مراسم جشن بزرگ انقلاب با بیان اینکه در قرن گذشته دو اتفاق نادر چون فروپاشی شوروی و پیروزی انقلاب اسلامی در جهان به وقوع پیوست، اظهار کرد: این اتفاقات در داخل این کشورها و خارج از مرزها معادلات منطقه را در هم ریخت.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات استکبار از هم پاشید، افزود: از آن روز 36 سال می‌گذرد و انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌های فراوانی گذر کرده و گردنه‌های صعب‌العبوری را پشت سر گذاشته است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه به لطف الهی پس از 36 سال از پیروزی این انقلاب راه شهدا و امام راحل را ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: این انقلاب اهداف خود را در جهان دنبال کرد و در معادلات منطقه تأثیرگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای ایران استقلال، ایجاد اعتماد به نفس در مردم، هویت‌یابی و خوداتکایی به دنبال داشت، ادامه داد: این انقلاب هویت را در ملت ایران زنده کرد، که از نگاه قرآنی امام خمینی(ره) نشأت می‌گرفت.

حسنی‌حلم با بیان اینکه فجرآفرینان این ملت را به قله شکوه رساندند تا ما امروز با آسایش یاد آنان را گرامی بداریم، خاطرنشان کرد: امروز این کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، صنعتی و پزشکی می‌درخشد.

وی با تأکید بر اینکه همگان در تلاشند تا راه انقلاب را با قدرت و عزت بپیماییم، گفت: امروز انقلاب اسلامی در خاورمیانه تأثیرگذار است و آن را مدیریت می‌کند به طوری که در عرصه سوریه، لبنان و فلسطین تصمیم انقلاب اسلامی است که عملیاتی می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز همدان با اشاره به اینکه قدرت حزب‌الله، حماس، شیعیان حوثی در یمن، قدرت شیعه و مرجعیت در عراق قدرت جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب و ارزش‌‌های آن 6 کشور به اصطلاح ابرقدرت جهان در یک طرف و ایران در یک طرف دیگر میز می‌نشیند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا چالش‌هایی برای ایران اسلامی ایجاد کند، افزود: امروز دشمنان در تلاشند تا مردم را از ولایت فقیه دور کرده و آنان را از انقلاب مایوس سازند.

حسنی‌حلم با بیان اینکه باید برای رسیدن انقلاب به قله‌های پیشرفت تلاش کرد و امیدوار بود، گفت: باید از اختلافات دوری کنیم زیرا رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت کلمه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار