خبر اعتصاب تاکسیرانان کرمانشاهی مقابل سازمان تاکسیرانی کذب محض است
کد خبر: ۴۴۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی  سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه،سجاد سلیمانی ضمن رد و تکذیب خبر دروغین اعتصاب تاکسیرانان مقابل این سازمان، اظهارداشت: اعتصاب تاکسیرانان که در برخی سایتهای خبری مطرح شده بود، این خبر کذب محض است و به هیچوجه صحت ندارد.

وی افزود: تاکسیرانان کرمانشاهی از شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که با مشکلات بسیاری امرارمعاش می کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، در ادامه خاطرنشان کرد: 
این قشر شریف باوجود تمام مشکلات، هیچگاه در انجام وظیفه خود کوتاهی نکرده اند و با درک بالای خود توانسته اند تلاشهایی که درحد توان برای بهبود اوضاع می شود را ببینند و هیچگاه خدمت به مردم ترک نکرده و اعتصاب نکرده اند.

وی ادامه داد: تعداد 9 هزار و 400 راننده تاکسی شهر کرمانشاه در امر جابه جایی مسافران درون شهر به ارائه خدمت می پردازند و سهم بزرگی در حمل و نقل عمومی درون شهری این شهر دارند.

این مسئول با ا شاره به مشکلات تاکسیرانان گفت: ما به همه مشکلات این قشر آشناییم و تاکنون از هیچ تلاشی برای کاستن این مشکلات و ایجاد شرایطی مناسبتر برای رفاه و آرامش خاطر بیشتر آنان دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: مجموعه ناوگان تاکسیرانی یک خانواده بزرگ است که از هم جدا نیستند و در مجموعه سازمان تاکسیرانی نیز تمام هم و غم و اولویت برنامه ها علاوه بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان، رسیدگی و برنامه ریزی برای معیشت بهتر رانندگان تاکسی است.

وی با تأکید بر اینکه حل برخی مشکلات زمانبر است و نیاز به برنامه ریزی درازمدت و عزم و همتی عمومی دارد افزود: بسیاری از تدابیر و برنامه ریزی ها سالها بعد نتایج خود را نشان میدهد و برخی نیز در زمان کمتر، با اینحال و علیرغم تمام تلاشهایی که من و همکارانم در سازمان تاکسیرانی برای خدمت به تاکسیرانان و مردم انجام میدهیم همواره شرمنده تبع بلند و روحیه بزرگ آنان هستیم و امیدواریم خداوند توفیق این را به ما عطا کند که با افتخار بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم و رضایت خاطر مردم و تاکسیرانان را فراهم نماییم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار