قائم مقام کمیته امداد حضرت امام (ره) یزد گفت: یکهزار و 400 یتیم در سطح استان زیر پوشش خدمات این نهاد قرار دارند .
کد خبر: ۴۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 11 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛رضا زارع زاده در همایش تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام در روستای گردکوه مهریز با تقدیر از حضور و همکاری خوب خیران نیکوکار با کمیته امداد گفت: خیران و حامیان ، مبلغان و مروجان همیاری و حمایت از ایتام، ذخیره هایی برای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.
وی هدف از برگزاری اینگونه همایش ها را با حضور خیران نیک اندیش در راستای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت آنها در برنامه های آینده کمیته امداد و کمک و حمایت از نیازمندان و ایتام ذکر کرد.
این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه اکثر ایتام زیر پوشش در استان یزد دارای حامی هستند و تعداد اندک آنها حامی ندارند که امیدواریم امسال زمینه جلب خیران فراهم شود .
همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز در خصوص طرح اکرام ایتام روستای گردکوه گفت: این روستا150نفر خیر و حامی ایتام داردکه حمایت 130یتیم این شهرستان را برعهده دارند.
علی ایزدی افزود: ساماندهی حامیان در طول 10 سال گذشته روند خوبی داشته است و در ارائه خدمت به ایتام روند رو به رشدی هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی صورت گرفته است.
در ادامه امام جمعه مهریز ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی و احساس مسئولیت در برابر فقرا و ایتام و نیازمندان گفت: خدا در قرآن به صراحت می فرماید که خدا نیکوکاران را دوست می دارد و این مورد عنایت خدا قرار گرفتن امر بسیار مهمی است و خیران دلگرم باشند که خدا این توفیق را به آنها داده تا بتوانند در امر خیر شرکت کنند.
همایش تجلیل از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام در روستای گردکوه مهریزبا شرکت 150 نفر از این خیران برگزار شد.
روستای گرده کوه در 30 کیلومتری مهریز قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار