کد خبر: ۴۳۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 11 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛قائم مقام کمیته امداد استان یزد در این همایش ضمن تقدیر از حضور و همکاری خوب خیرین نیکوکار با کمیته امداد گفت: خیرین و حامیان، مبلغان و مروجین همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره هایی برای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

زارع زاده هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خیرین و نیکوکاران نیک اندیش و استفاده از پتانسیل آنها در برنامه های آتی کمیته امداد عنوان کرد.

وی افزود:کمیته امداد1400یتیم را در سراسر استان تحت پوشش دارد که اکثر آنها دارای حامی هستند و تعداد اندک آنها فاقد حامی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان مهریز در خصوص طرح اکرام ایتام روستای گردکوه گفت: این روستا150 نفر خیر وحامی ایتام داردکه حمایت 130یتیم این شهرستان را برعهده دارند.

ایزدی افزود:ساماندهی حامیان در طول ۱۰ سال گذشته روند خوبی داشته است و در ارائه خدمت به ایتام روند رو به رشدی هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان مهریز ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی و احساس مسئولیت در برابر فقرا و ایتام و نیازمندان گفت:خدا در قرآن به صراحت می فرماید ان الله یحب المحسنین خدا نیکوکاران را دوست می دارد و این مورد عنایت خدا قرار گرفتن امر بسیارمهمی است و خیرین دلگرم و خوشحال باشند که خدا این توفیق را به آنها داده تا بتوانند در امر خیر شرکت کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار