در حالی که تیراندازی های امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) فضای عمومی کشور را به خود مشغول کرده، برخی رسانه ها به سرعت در حال انتشار این مطلب هستند که داعش، مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است؛ این خبر شایعه است.
کد خبر: ۴۳۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 07 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ در حالی که تیراندازی های امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) فضای عمومی کشور را به خود مشغول کرده، برخی رسانه ها به سرعت در حال انتشار این مطلب هستند که داعش، مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است؛ این خبر شایعه است.

در برخی رسانه ها و به ویژه کانال های تلگرامی، به سرعت مطلبی مبنی بر پذیرش حملات امروز در تهران از سوی داعش در حال منتشر شدن است.

این خبر که به نقل از شبکه خبری العربیه منتشر شده، حاکی از آن است که داعش با پذیرش مسئولیت این حملات، گفته که این هنوز اول راه است.

گفتنی است، خبری که به این ترتیب در حال منتشر شدن است به کلی کذب و شایعه بوده و شبکه خبری العربیه، هیچ مطلبی تحت این عنوان و با این محتوا منتشر نکرده است. خروجی خبر العربیه در خصوص حملات تروریستی امروز در تهران، برگرفته از محتوای خبرگزاری ها و رسانه های داخلی در ایران است و بر توییتر و سایر شبکه های اجتماعی این شبکه خبری نیز هیچ مطلبی مبنی بر این مسأله قرار ندارد.
 شایعه و خبر کذب پذیرش مسئولیت حملات امروز در تهران از سوی داعش

گفتنی است، اخبار موثق و مطمئن در خصوص وقایع امروز تهران، تنها از طریق مقامات ذیربط و مربوطه و همچنین شبکه های خبری و خبرگزاری های داخلی قابل پیگیری و تأیید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار