مدیر کمیته امداد شهرستان بافق ضمن تشریح وضعیت حوزه حمایت، عملکرد این حوزه را در امر خدمت‎رسانی به مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت مثبت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدرضا هاشمی پور با بیان اینکه سال گذشته 26میلیارد و 320 میلیون ریال کمک بلاعوض در قالب‌های مختلف خدماتی به جامعه هدف تحت حمایت پرداخت شد، گفت: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی،  اشتغال و خودکفایی ازجمله فعالیت‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه است.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود دو میلیارد و 880 میلیون ریال مستمری به 359 خانوار معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق با جمعیت 560 نفر پرداخت‌شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق افزود: پرداخت کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت برای کمک به اقتصاد جامعه تحت پوشش است و ازجمله فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود وهم اکنون یک هزار و 434 خانوار تحت حمایت از خدمات تک و چند خدمتی این نهاد استفاده می‌کنند.

هاشمی پور، با بیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و ازکارافتادگان هستند، افزود: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 240 میلیون ریال کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به 106 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهاباد پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به خدمات بخش عمران و ساختمان به مددجویان تحت حمایت بیان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان از اولویت‌های کاری این نهاد در سال گذشته بود و به همین منظور سال گذشته 67 مورد خدمات عمرانی در زمینه‌های احداث، بهسازی، حصارکشی، محوطه‌سازی، گازکشی، و تعمیرات جزئی و کلی با هزینه پنج میلیارد و 246 میلیون ریال برای مددجویان شهری و روستایی انجام شد.

مدیر کمیته امداد بافق با بیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان در سال گذشته حدود 16 میلیارد ریال در طرح‌های مختلف مشارکتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته، 11 میلیارد و 526 میلیون ریال نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال و خودکفایی به 167 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق پرداخت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار