جشن پیروزی 'تکرار حضور' با حضور قشرهای مختلف مردم درالعباده یزد در مسجد روضه محمدیه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 23 May 2017
به گزارش تابناک یزد،در این مراسم که از سوی روابط عمومی ستاد دکتر روحانی برگزار شد منتخب اول مردم شهر یزد در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم یزد بار دیگر با مشارکت بالای خود در انتخابات، بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی خود را در سطح کشور نشان دادند.
غلامعلی سفید با تبریک انتخاب مجدد حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به عنوان منتخب ملت ایران افزود: حضور بالای مردم استان یزد در انتخابات بخاطر همراهی و همدلی همگان و همچنین فعالیت تشکل های سیاسی و اجتماعی است.
وی با بیان اینکه در زمان تبلیغات انتخابات، شاهد برخی تخلفات بودیم تصریح کرد: برخی افراد باید دست از برخی کارهای خود بردارند و در پیشگاه مردم توبه کنند.
عضو ستاد دکتر روحانی در یزد تصریح کرد: امیدواریم این عده به دامان مردم برگردند و به رای و نظر اکثریت ملت قهرمان و با فرهنگ ایران اسلامی گردن نهند.
در ادامه امام جمعه موقت یزد گفت: روحانی رئیس جمهور همه ملت ایران است و باید همه افراد و گروه ها او را در تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و برنامه های دولت یاری دهند.
حجت الاسلام حسن معزالدینی افزود: زمان رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و هنگامه رفاقت و همدلی هاست و باید همه افراد و گروه ها برای کمک به دولت وارد عرصه کار و فعالیت شوند.
وی اظهار داشت: دولت روحانی به دنبال جلب اعتماد دیگران برای سرمایه گذاری در کشور است و ایشان تکیه به دانش بومی دارد و همه افراد باید ایشان را در تحقق اهداف یاری دهند.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: ما هرچند در کنار دولت هستیم ولی در چهار سال آینده قطعا نقد منصفانه داریم و از دولت می خواهیم با قدرت در راستای مطالبات مردم و کشور فعالیت نماید.
معزالدینی در خصوص برخی تخلفات انتخاباتی بخصوص در روزهای پایانی تبلیغات ابراز ناخرسندی و تصریح کرد: امیدواریم دیگر برخی مسائل در کشور اتفاق نیفتد و همه با فرهنگ درست انتخاباتی، به برنامه های نامزدها رای دهند.
امام جمعه موقت یزد افزود: مردم پای صندوق های رای حاضر شدند و به گفته رئیس جمهوری حدود چهار میلیون نفر رای ندادند و باید تدبیری اندیشه شود تا مردم زودتر رای دهند.
معزالدینی گفت: باید وزارت کشور تمهیداتی بیندیشد که مردم در صف های رای گیری معطل نشوند و بتوانند زوتر اقدام کنند و قطعا این موضوع مورد توجه دولت قرار می گیرد.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: روحانی هم باید به وعده های انتخاباتی خود عمل کند و از نظرات و برنامه های سایر نامزدها استفاده کند که به نفع کشور و جامعه اسلامی است.
معزالدینی همچنین حماسه دوم و سوم خرداد را تبریک گفت وبرای مردم و رئیس جمهوری منتخب در انجام وظایف سنگین خود آرزوی موفقیت کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار