دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان یزد:
دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد گفت: بیانیه ای شماره 10 شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد که در فضای مجازی منتشر شده است کذب بوده و رسمیت ندارد.
کد خبر: ۴۲۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 14 May 2017
محمدکریم دهقان زاده روز یکشنبه در گفت و گو با تابناک یزد گفت: با بروز برخی اختلافات در اردوی اصلاح‌طلبان یزدی، شورای اصلاح‌طلبان استان بنا به توصیه و پیگیری جمعی از بزرگان و معتمدان این جریان ریشه‌دار سیاسی در راستای انسجام هر چه بیشتر فعالان این طیف و کاهش اختلافات درون گفتمانی، ظهر روز جمعه جلسه ای تشکیل داد. 
وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد با وجود زحماتی که تاکنون برای بررسی و ارزیابی کاندیداهای مختلف انتخابات انجام شده، شورا از ارائه لیست مستقل خودداری کرده و صرفا نتیجه ارزیابی‌های خود را در اختیار جمعی از بزرگان و شخصیت های اصلاحات یزد قرار دهد تا پس از مشورت با دیگر افراد اصلاح‌طلب، حکمیت نموده و همه طرفهای اصلی، نتیجه این حکمیت را بپذیرند. 
دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان یزد اضافه کرد: همان شب لیستی که اکنون به نام ائتلاف اصلاح‌طلبان منتشر شده با سرلیستی جناب مهندس سفید در جلسه‌ای با حضور آقایان صدوقی، مهندس موسوی (نماینده مردم)، طاقه‌باف (رییس شورای اصلاح‌طلبان) و چند فرد دیگر مورد توافق قرار گرفته و اعلام شد. 
دهقان زاده ادامه داد: شورای اصلاح‌طلبان پس از اعلام این لیست، هیچ تصمیم جدیدی نداشته و مبنای کار رسمی شورا، همان مصوبه ظهر جمعه مبنی بر پذیرش نظر نهایی آقای صدوقی است و سایر اطلاعیه‌ها و اظهاراتی که به اسم این شورا منتشر می‌شود نظرات شخصی منتشرکنندگان است. 
این خبر از سوی احمد زارع پور اشکذری نایب رئیس اول این شورا ، احمد طالبی نایب رئیس دوم شورا و علی محمد دهقانی یکی از اعضای هیات رئیسه نیز تایید شده است. 
در بیانیه موسوم به شماره 10 شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمده بود: " انتشار هرگونه لیستی از شورای اصلاح طلبان، ائتلاف اصلاح طلبان یا ... از جانب این شورا نبوده و مورد تایید و حمایت نخواهد بود.
این در حالی است که لیست اصلاحات یزد توسط شخصیت ها و احزاب اصلاح طلب به صورت رسمی معرفی و تبلیغ می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار