مراسم تجلیل از جانبازان و کارمندان فعال در اداره کل ثبت احوال استان در اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد
کد خبر: ۴۱۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 07 May 2017
 بهنام مریدی مدیر کل سازمان ثبت احوال استان خوزستان از کارمندان و جانبازان فعال خود درسطح ادارات استان تجلیل بعمل آوردند  .

مریدی مدیر کل سازمان ثبت احوال استان گفت : ثبت احوال استان خوزستان ثبت احوالی پیش روست ،استان خوزستان 5 سال است که جزء سه دستگاه اول برتر در کشور است ، این کار تنها با همکاری همه کارمندان در ثبت احوال استان میسر است .

مدیر کل سازمان ثبت احوال استان افزود : ثبت احوال استان خوزستان طبق تعهدات خود به سازمان ملی ثبت احوال کشور اعم از کارت ملی هوشمند ،شناسنامه ها و ... در تمام فعالیت های چهرگانه  ثبت به هنگام داشته اند .

همچنین در ادامه مریدی افزود : سازمان ثبت احوال استان در سال 95 از لحاظ ثبت چهار گانه از میانگین  کشور بالاتر بود،  5/99% در بحث ولادت ها ، 99% ثبت به هنگام فوت های استان از میانگین کشوری بالاتر و ثبت به هنگام داشته ایم .

وی گفت : یکی دیگر از وظایف اصلی سازمان ثبت احوال مسئله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است که 29 اردیبهشت برگزار می شود . مسئولیت های مربوط به ثبت و استعلام  جزو وظایف ثبت احوال است ،در استان خوزستان  در بحث انتخابات 6700 نفر در شهرها کمتر از 3 روز ثبت نام کرده اند و استعلام گرفته شده است که در کشور مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتیم .

در این مراسم از جانبازان وهمچنین  مدیران ادارات کل استان که در سال 95 در ثبت به هنگام چهار گانه حیاتی (ازدواج ،طلاق ،فوت و تولد ) 100% ثبت به هنگام داشته اند تجلیل بعمل آمد  .

 
منبع: تابناک
برچسب ها: بهنام مریدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار