تولیت مسجد مقدس جمکران:
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه نباید جشن نیمه شعبان به فضایی برای تبلیغ کاندیداها تبدیل شود،‌ گفت: کمیته‌هایی برای نظارت بر فضای مسجد جمکران تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۱۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 06 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان در جمع مسئولان ادارات دولتی استان قم در جلسه ستاد تسهیلات زئران با بیان اینکه مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران مثال زدنی است، اظهارداشت: این مراسم بزرگترین اجتماع مهدوی بوده و مورد توجه دوست و دشمن در سراسر دنیاست.

وی با اشاره به اینکه مراسم نیمه شعبان می‌تواند آئینه‌ای برای تجلی قدرت مدیریت استان باشد، ابراز امیدواری کرد: جشن میلاد بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود چون مدیریت این مراسم باشکوه ایمانی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه با قدردانی از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت جشن‌های نیمه شعبان، گفت: در مراسم حج دولت عربستان به همراه بسیاری از کشورها کلیه امکاناتشان را بسیج می‌کنند اما همگان دیدند در حادثه منا چقدر افراد جانشان را از دست دادند اما در اربعین حسینی(ع) با وجود ناامنی در کشور همسایه در فضایی دینی، سالم‌ترین، انسانی‌ترین و اخلاقی‌ترین تجمع اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه نباید فضای جشن میلاد به فضایی برای تبلیغ کاندیداها تبدیل شود، گفت: تشویق مردم به حضور در انتخابات با تبلیغ از یک نامزد خاص متفاوت است و کمیته‌های تشکیل شده قطعاً علاوه بر فضای داخلی بر فضای بیرونی مسجد جمکران نظارت خواهند داشت.

نگاه پلیس به تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان اعتقادی است

فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تأکید کرد: باید نگاه ما به مراسم جشن نیمه شعبان در قم اعتقادی و ارزشی بوده تا عملمان انقلابی شود.

سردار کاظم مجتبایی  با بیان اینکه این حجم از جمعیتی که وارد استان قم و مسجد مقدس جمکران می‌شوند غیر از نگاه اعتقادی و ارزشی قابل مدیریت نیست، گفت: باید از رفتار سازمانی به عمل انقلابی و دیدگاه ارزشی اهتمام داشت، پلیس در این سال‌ها بر این دیدگاه مدیریت خود را قرار داده و الطاف الهی شامل این نیرو شده است.

وی هم آوردی و همراهی دستگاه‌ها را حائز اهمیت دانست و با بیان اینکه همه نگاه‌ها در جشن میلاد حضرت ولی عصر(عج) به استان قم است، گفت: همه دستگاه‌ها به دنبال برگزاری مراسمی به بهترین شکل بوده و از نگاه هیچ شخصیتی در کل عالم این رویداد پنهان نخواهد بود بنابراین چگونگی مدیریت مراسم و نحوه خدمات مدنظر جامعه جهانی است و باید با هماهنگی و هم آوردی بهترین امنیت را فراهم بیاوریم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه برنامه ریزی برای مراسم جشن نیمه شعبان از یک ماه قبل در مجموعه پلیس قم کلید خورده است، ابراز امیدواری کرد: با اتحاد پلیس و سایر دستگاه‌ها ضمن بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته، تأمین امنیت در استان بهتر از گذشته رقم بخورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار