امام جمعه یزد :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: راه عزت در برابر توطئه های مختلف دشمنان ، ولایتمداری ، بینش ، بصیرت دینی و انقلابی است .
کد خبر: ۴۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته دارالعباده یزد با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: دنیای استکباری از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره بدنبال ضربه زدن به این انقلاب مقدس بوده است .

وی اظهار داشت: هجمه های کفر جهانی در این 36 سال با درایت و هوشیاری مردم و بخصوص نقش ولایت فقیه تمامی نقش بر آب شده و برای تداوم شکست دشمنان باید همچنان قوی در عرصه ها حضوری جدی داشت.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: همه افراد و گروه ها باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچنان به راه عزت و عظمت در بخش های مختلف ادامه دهند که همدلی و همزبانی نیز جزو ضروریات است.

ناصری در ادامه با تبریک نیمه شعبان میلاد خجسته حضرت حجت (عج)بر باشکوه برگزار شدن این روز و رعایت شان و منزلت آن توسط مردم تاکید کرد .

وی همچنین با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان به اهمیت رسیدگی به مسائل و نیازهای جوانان در کشور و یزد اشاره و بر تربیت دینی و اخلاقی این نسل بر اساس آموزه های الهی تاکید کرد .

خطیب جمعه یزد به وجود برخی ناهنجاری ها در بین جوانان چون استمعال مواد مخدر و سیگار اشاره کرد و از مسوولان و خانواده ها خواست با برنامه ریزی و نظارت جلوی برخی مسائل را بگیرند.

در پایان اقامه نمازجمعه یزد عده ا ی از نمازگزاران با شعارهای مختلف از جمله 'انرژی هسته ای حق مسلم ماست' بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ادامه مذاکرات و رعایت مصالح نظام تاکید کردند.

مسجد ملا اسماعیل محل برگزاری نماز جمعه این هفته شهر یزد مربوط به دوره قاجار یه در کوچه محله مسجد ملاحسن واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ دی ۱۳۵۲ با شمارهٔ ثبت ۹۶۴ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار