کد خبر: ۴۰۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 17 April 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان یزد از رایزنی این انجمن با مسئولان شرکت صنعتی معدنی چادرملو و کمک 650 میلیون ریالی این شرکت برای خرید چاپگر بریل کتابخانه‌ نابینایان یزد، خبر داد.

محمدعلی دست افشان افزود: با توجه به نیاز کتابخانه نابینایان یزد به یک دستگاه چاپگر برای تولید منابع بریل مورد نیاز خود، پیگیری‌های لازم از طریق نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که در نهایت مبلغ 650 میلیون ریال از طرف شرکت صنعتی معدنی چادرملو به کتابخانه نابینایان یزد اختصاص یافت.

وی گفت: پرداخت این مبلغ از سوی شرکت چادرملو کمک بزرگی به تأمین منابع بریل کتابخانه نابینایان یزد می‌کند و بخش اعظمی از نیازهای اطلاعاتی روشندلان عضو کتابخانه از این طریق مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان در پایان سخنان خود خواستار توجه و عنایت هرچه بیشتر خیران نیک‌اندیش یزدی به تأمین نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کتابخانه‌های استان شد و اشاره کرد: خیران در کنار ساخت فضاهای کتابخانه‌ای، تجهیز، شاداب‌سازی و تأمین منابع موردنیاز کتابخانه‌ها را نیز مورد توجه قرار دهند.

دست افشان افزود: با کمک نقدی 650 میلیون ریالی شرکت چادرملو به کتابخانه نابینایان یزد دو دستگاه چاپگر بریل و یک دستگاه صحافی حرارتی تهیه و در اختیار این کتابخانه قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار