مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی، با اشاره به وقوع زمین‌لرزه 6 ریشتری در خراسان رضوی از مصدومیت 17 تن تا کنون و اسکان اضطراری 60 خانوار در روستای کلاته حاج علی و 160 نفر در 8 روستای رضویه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به گزارش ،دکتر سید مجتبی احمدی با اعلام این خبر افزود: این زمین لرزه ٦ ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین و در ساعت 10:39 دقیقه امروز در خراسان رضوی شهرستان فریمان و روستای سفید سنگ رخ داد و تا کنون 61 پس لرزه داشته است.
مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه این زلزله تا کنون  17 مصدوم داشته است، افزود: تا این لحظه 60 خانوار در روستای کلاته حاج علی و 160 نفر در 8 روستای رضویه توسط امدادگران، اسکان اضطراری داده شده اند.
وی با اشاره به اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر در همان دقایق اولیه گفت: آبادی‌های مسکونی تا شعاع ٥ کیلومتری از مرکز زمین لرزه شامل ٨ روستا با ٢٥٣ نفر ساکن در آنها است.
دکتر احمدی با اعلام اینکه تمامی نیروهای هلال احمر در استان های خراسان جنوبی و شمالی و سمنان در صورت نیاز به کمک در آماده باش هستند، اظهار کرد: هماهنگی لازم با فرودگاه به‌منظور اعزام احتمالی نیرو و اقلام زیستی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار