تیم های راه آهن و وحدت یزد یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم لیگ یک در انتهای جدول را برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۴۰۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 30 March 2017

 به گزارش تابناک یزد، وحیدکلهر مربی راه آهن تهران از چگونگی شرایط این تیم سخن گفت و ابراز امیدواری نمود که راه آهن بتواند در بازی های باقیمانده شرایطی بهتری را تجربه نماید.

 

کلهر در خصوص دیدار این تیم در هفته بیست و نهم در مصاف با فولاد یزد گفت: شرایط برای هر دو تیم خاص است و اگرچه راه آهن وضعیت بهتری دارد ولی در 6 بازی باقی مانده باید بتوانیم امتیازات لازم را جمع آوری کرده و با خیالی آسوده بازی های آخر را برگزار نماییم و به همین منظور دیدار با وحدت یزد می تواند برای راه آهن بسیار مهم باشد.

 

مربی راه آهن تهران در ادامه سخنان خود افزود: شرایط در انتها و هم چنین بالای جدول در لیگ یک بسیار نزدیک به هم می باشد و نباید تیمی تصور کند که با چند امتیاز بیشتر می تواند از حاشیه امنیت خوبی برخوردار باشد و به همین منظور پیروزی برابر وحدت یزد در دستور برنامه های راه آهن می باشد و ان شالله به این هدف نیز خواهیم رسید.

 

کلهر در ادامه گفت: راه آهن شرایط بسیار سختی را سپری کرده و خدا را شکر علی رغم تمامی مشکلات موجود، بازیکنان با تعصبی در این تیم بازی می کنند و با تمام کمبودها معرفت خود را شنان داده اند و بخوبی هم می دانند کادر فنی و مدیریت باشگاه از هیچ گونه تلاشی برای رفع مشکلات کوتاهی نخواهد کرد و امیدواریم در نهایت این زحمات با ابقاء در لیگ یک و رفع مشکلات مالی، خستگی یکساله از بدن تمامی عوامل تیم خارج شود.

 

وی افزود» خوشبختانه بعد از تعطیلات چند روز اول سال نو، تمرینات خوبی را زیر نظر آقای سیروس دین محمدی گذرانده ایم وبرای بازی با تیم یزد به هماهنگی کامل رسیده ایم و ان شالله با کسب سه امتیاز در این بازی با خیالی آسوده لیگ را ادامه خواهیم داد.

فرتاک 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار