محمود داود زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان جوانرودگفت : 12 مدرسه جهت اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان جوانرود تجهیز شده و از 26 اسفند پذیرای مهمانان می باشد.
کد خبر: ۳۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 16 March 2017
محمود داودی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: ۱۲ مدرسه برای اسکان فرهنگیان با در نظر گرفته ایم که با نصب بنر خیر مقدم و راهنمایی مسیرها در ورودی و میدان های  شهر  و هم چنین تبلیغات گسترده آنان را به محل اسکان هدایت می کنیم.

وی ادامه داد:  سال گذشته نود کلاس در دوازده مدرسه برای اسکان همکاران با قرار دادن امکاناتی از قبیل فرش، پتو، یخچال و تلویزیون  قرار دادیم که امسال نیز دوازده مدرسه نیز برای اسکان آماده کرده ایم که در هر اتاق وسایل مورد نیاز را در اختیار آنان، می گذاریم.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جوانرود تصریح کرد:  ما یک یخچال عمومی نیز برای استفاده ی همه ی مهمانان در راهرو مدرسه ها قرار داده که پیش بینی کرده ایم در نوروز امسال بیش از دو  هزار نفر از همکاران فرهنگی به شهرستان جوانرود سفر کنند.

داودی زاده همچنان ادامه داد: ما این نود کلاس را به مدت سه روز در اختیار مهمانان قرارداده، که فقط در شهرجوانرود این دوازده مدرسه برای اسکان آنان فعال بوده، که ما در بخش های تابعه مدرسه ای را یرای اسکان مهمانان اختصاص نداده ایم.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار