کد خبر: ۳۹۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 15 March 2017
به گزارش تابناک یزد،ريیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز يكي از مهمترين اقدامات اين شبكه را ايجاد اولین مرکز آموزش خطر در بلایا در شهرستان مهریز براي اولين بار در كشور ذكر كرد.
 «سیدمهدی حسینی» در جمع خبرنگاران ضمن تشريح اقدامات و عملکرد این مرکز در یک سال گذشته، به خدمات ارزنده دولت در بخش  سلامت اشاره کرد و گفت: يكي از بزرگترین اقدامات طرح تحول سلامت، سامانه جامع سیب سلامت است که در قالب آن، هر فرد با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های بهداشت می‌تواند از خدمات بهداشتی بهره‌مند و اطلاعات سلامت خود را بروزرسانی كنند.

وي در اين باره از خبرنگاران خواست تا با انعکاس این موضوع به جامعه آگاهی بخشند.

حسيني در ادامه از فعالیت‌های عمرانی این شبکه به تکمیل طبقه زیر‌زمین ساختمان ستادی و بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت بنادک سادات با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال و پایگاه بهداشتی گردکوه با هزینه خیری دو میلیارد ریال خبر داد و گفت: يكي از مهمترين اقدامات در اين باره بهره‌برداری از اولین مرکز آموزش خطر در بلایا در شهرستان مهریز که اولین مرکز در سطح کشور است، بوده است.

این مقام مسئول همچنین از ساخت مرکز فوریت‌های سلامت محیط در زمینه بهداشت محیط شهرستان اشاره كرد و گفت: این مرکز شبه اورژانس در زمینه بهداشت محیط در شهرستان مهریز فعال است.

«نقی زمانی» کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز نيز در مورد ستاد سفرهاي نوروزی نيز اظهار كرد: اين ستاد از نیمه اسفند تا نیمه فروردین در قالب اکیپ‌های بهداشتی و بازرسی از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی و مدارس و رستوران‌ها و اماكن اقامتي مسافرین نوروزی فعاليت مي‌كند.

وي خاطرنشان کرد: مرکز رسیدگی فوری به شکایات بهداشتی، سامانه‌ي تلفنی گویای 190 است كه گزارش‌هاي حوزه بهداشت را در سريع‌ترين زمان پیگیری می‌كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار