کد خبر: ۳۹۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 15 March 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه حاجی فیروزها در یزد نونوار می‌شوند و به مردم گل هدیه می‌دهند، از ایجاد فضای سرپوشیده ویژه ورزش بانوان در پارک‌های یزد خبر داد.

 محمدرضا پیرنیا  با اشاره به فعالیت ستاد نوروزی شهرداری یزد، اظهار داشت: این ستاد برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته که در ایام نوروز برگزار می‌شود.

پیرنیا گفت: در ارتباط با فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف در جامعه و همچنین حفظ شان دارالعباده یزد، در ایام نوروز به مسافرانی که حجاب مناسبی نداشته باشند، چادرهای یزدی رایگان و بسته‌بندی به وی هدیه می‌کنیم و عکس یادگاری با چادر هم به صورت رایگان گرفته و به وی تحویل می‌دهیم.

وی گفت: در این زمینه با اداره اوقاف یزد هماهنگی صورت گرفت و مقرر شد که چادرهای نو به کودکانی که چادری نیستند اهدا شود و به افراد با سن بالاتر چادرهای بسته بندی و نظافت شده تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از ارکان مهم این سازمان است، گفت: نخستین اقدامی که در این سازمان صورت گرفته، تلاش در راستای افزایش همدلی و هم نظری بین هیئت‌های شهرستانی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همگانی کردن ورزش را یکی از مهمترین رویکردهای این سازمان دانست و گفت: اعتقاد ما این است که ورزش را برای سلامت جسم و روحمان انجام می‌دهیم و اعتقاد زیادی به ورزش قهرمانی نداریم.

پیرنیا با اشاره به اینکه الان پارک‌های یزد امکانات لازم برای رفاه بانوان را ندارد، تصریح کرد: به ویژه برای بانوان یزد برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته که مکان‌های سرپوشیده‌ای برای ورزش بانوان در پارک‌ها قرار دهیم.

وی از اجرای نمایش حاجی فیروز در یزد اشاره کرد و گفت: امسال حاجی فیروزها در یزد برعکس سال‌های گذشته که لباس‌های کثیف داشتند و از مردم پول می‌گرفتند، لباس‌های زیبا و شیک می‌پوشند و به مردم گل هدیه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال برای ایام نوروز 180 عنوان برنامه در سطح شهر و در اماکن عمومی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تئاترهای خیابانی اشاره کرد.

پیرنیا ادامه داد: تمام کارهایی که امسال در ایام نوروز از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار و خدماتی که به مسافران نوروزی ارائه می‌شود کاملا رایگان است.

وی در ارتباط با توسعه ورزش محلات در یزد گفت: طرح شورا یاری با تقویت سرای محلات در حال اجراست و ورزش محلی به عنوان یکی از فعالیت‌های سرای محلات انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار