کد خبر: ۳۹۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 14 March 2017
به گزارش تابناک یزد،استاندار يزد با تبريک فرا رسيدن عيد سعيد نوروز و آغاز سفر های نوروزی از آمادگی کامل استان برای استقبال از بهار و گردشگران و مسافران در استان يزد خبر داد.
 سيد محمد ميرمحمدي  با اشاره به پتانسيل های بالای گردشگری ، صنايع دستی و ميراث فرهنگی در استان يزد گفت :جاذبه های گردشگری نظير آثار باستانی  و تاريخی و جاذبه های طبيعي ، مناطق کويری با آسمان پرستاره ،بافت تاريخی منحصر به فرد ، صنايع دستی بی نظير چون ترمه و دارايی و سوغات يزدی از جمله اين پتانسيل هاست که خاطره ماندگار و به يادماندنی را برای مسافران و گردشگران در سفر به استان يزد رقم خواهد زد.

استاندار يزد با بيان اينکه از سه ماه گذشته ستاد خدمات سفرهای نوروزی با 11 کارگروه در استان تشکيل شده است گفت : همه تدابير لازم برای استقبال از مسافران نوروزي به استان انديشيده شده است.


ميرمحمدی خاطر نشان کرد استان يزد با دارا بودن 51هتل،1 هتل آپارتمان و 5مهمان پذير ظرفيت پذيرايي از 5 هزار نفر را دارد.


وي افزود : همچنين در اين راستا  50 واحد بوم گردي با هزار و100 تخت اقامتي دراستان يزد درحال فعاليتند که علاوه بر آن مدارس و مراکز ورزشی هم با سه هزار و 800کلاس درنظر گرفته شده است که 40 کلاس آن بصورت ويژه دارای تمام امکانات است.
باشگاه خبرنگاران 


استانداريزد  گفت : شهرداری و راهنمايان گردشگری هم برای ارائه خدمات شهری و راهنمايی گردشگران آمادگی لازم را دارند و در زمينه تامين مواد غذايی و ميوه هم مشکلی در استان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار