معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تقدیم بیش از 500 شهید، افتخاری ارزشمند را برای خود رقم زده و همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 01 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، خانواده معظم شهيدان "نعمت عزيزي"، "ماشاءالله سنايي"، "پژمان قادري" و "جمال حسني" با سرهنگ "رضا امانی" معاون هماهنگ کننده و سرهنگ "معصوم علی کاکایی" معاون نيروي انساني انتظامي استان ملاقات و مشکلات خود را مطرح کردند.

سرهنگ امانی در این دیدار اظهار کرد: شهدا با تأسي از حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و مکتب عاشورا از جان خود گذشتند تا براي ما چراغ فروزنده و رهرو هدايت شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تقدیم بیش از 500 شهید، افتخاری ارزشمند را برای خود رقم زده و همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: خانواده شهدا میراثبانان این جان برکفی هستند و با تربیت فرزندانی اسلامی و ولایت مدار، متضمن آینده کشور خواهند شد.

سرهنگ امانی رسیدگی به مشکلات و خواسته های خانواده شهدا را امری مهم و وظیفه ای ذاتی برشمرد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی همواره قدردان خون پاک شهیدان والامقام و ادامه دهنده راهشان است و شهادت در لباس مقدس پلیس را سعادتی ارزشمند و پر افتخار برای خود می داند.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوحی از خانواده شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار