دادستان کرمانشاه گفت:فعالیت شرکت های هرمی به صورت بازار یابی و‌بازرگانی در پوشش فروش کالا و پوشش های دیگر در سطح شهر گسترش یافته است،وآنان کالاها را به صورت بقچه ای یا کشکولی عرضه که روپز به روز تعداشان بیشتر وفعالیت آنان پر رونق تر شده است.
کد خبر: ۳۸۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 28 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، امروز محمد صادقی در جمع خبرنگار ان در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اظهار داشت:  در صورت لزوم و عدم اقدام جدی از سوی مالک شهرداری راسا اقدام به رفع خطر خواهد کرد  از همین روی با توجه به تجربه  تلخ واقعه * پلاسکو* تهران لازم است ضمن اینکه مراتب تذکری پی در پی توجه قرار گیرد.
دادستان استان کرمانشاه گفت: مسئله بافت های فرسوده  افکار عمومی را در گیر خود  کرده است و این نشان می دهد که جایی از کار مشکل داردو براساس بند ۱۴  از ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اتخاذ تدلبیر موثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک  واقع در معابر عمومی وکوچه ها و اماکن عمومی از جمله سینماها، گرمابه ها، مهملن خانه ها، دکاکین، کافه رستوران ها، پاساژها، و امثال آن که محل رفت وآمد مراجعه عمومی است برعهده شهرداری بوده  که پس از کسب نظر مامور فنی خود به مالکین یا صاحبان اماکن ابلاغ مهلت دار و متناسبی صادر می نماید.


دادستان استان کرمانشاه گفت:  شهردار به صورت ویژه ظرف دو هفته تمامی اماکنی که وضعیت مخاطره آمیزی دا ند فورا بازدید فنی واقع و به تکلیف قانونی خود دراین خصوص عمل کرده و نتیجه را گزا ش دهد و رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی اگر چنین مناظری را دیدند به ما اطلاع داده چرا که دخالت قضایی در آن لازم است.
 فعالیت شرکت های هرمی در سطح شهر گسترده شده است* 


از فروش اقلام بی کیفیت بهداشتی / تارواج مصرف گرایی و بزهکاری در جامعه*
صادقی در ادامه گفت:  آنان با فروش  اقلام بی کیفیت و غیر بهداشتی با ترغیب افراد به مصرف گرایی در آنان احساس نیاز کاذب به وجود آورده  و در صورتیکه نیاز افراد به موقع رفع نشود باعث  احساس سرخوردگی شده  و زمینه ی بزهکاری و آسیب های اجتماعی را  در جامعه فراهم می کنند.
فعالیت شرکت های هرمی  در کرمانشاه شبه دار است*

وی با اشاره به اینکه فعالیت آنان از نظر مراجع دینی  به علت  عدم چرخش تولید و چرخه  اقتصادی  دارای شبه است، تاکید کرد:  اگر اقداماتشان دارای ساختار هرمی باشد با آنان برخورد قانونی می شود چراکه فعالیت این شرکت ها بر اساس ساختار توسعه انسانی است که بابت معرفی و جذب  مشتری پورسانتی به معرفی کنندگان تعلق می گیرد.
کانون فعالیت شرکت ها شهرک های الهیه ، بهدارب و گذرنامه است.

این مسئول کانون فعالیت این گونه شرکت ها را شهرک های بهداری، الهیه و گذرنامه ذکر کرد و متذکر شد:  آنان با جذب افراد دوباره پول به معرفی کنندگان پرداخت کرده و بابت هر مشتری که معرفی شود پول می دهند و ساختارآن هرمی است و ما پیگیری می کنیم که اگر فعالیت هرمی داشته باشند اقدام قانونی می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار