مدیر عامل جدید در نخستین نشست شورای اداری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) مطرح کرد؛
اکبر شیخ، مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، در نخستین ساعات حضور در محل کارش در نشست شورای اداری این بنیاد حضور یافت و به طور رسمی، سکان اداره این مجموعه را درحالی در اختیار گرفت که ترویج فرهنگ رضوی را مهمترین هدف بنیاد امام رضا(ع) دانست.
کد خبر: ۳۸۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 27 February 2017
به گزارش تابناک رضوی در ابتدای نشست شورای اداری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سید جواد جعفری مدیرعامل پیشین بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و خوشامدگویی به اکبر شیخ، به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره امام رضا (ع) پرداخت و گفت: سال‌های متمادی بر این کشو گذشت بدون اینکه نسبت به تنها امام میهمان سرزمین ایران حضرت امام رضا (ع) برنامه ویژه‌ای در ایام میلادشان برگزار شود، لذا احساس مسئولیت کردیم که درباره این امام معصوم برنامه‌ای را تدارک ببینیم.
 
نخستین نشست شورای اداری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور مدیرعامل جدید 
 
جعفری ادامه داد: با فرمایش مقام معظم رهبری که در قم از دهه کرامت یاد کردند، به‌مرور زمان دهه کرامت در رسانه‌ها و بین مردم جا افتاد و بنیاد امام رضا (ع) این رسالت را برای خود قائل شد که در دهه کرامت ویژه برنامه‌هایی را در سراسر کشور برگزار کند و به گسترش فرهنگ رضوی بپردازد.
وی افزود: امید است در کنار دهه محرم که مردم به‌طور خودجوش به عزاداری برای اهل بیت(علیهم السلام) می‌پردازند در دهه کرامت هم اقشار مختلف مردم به شادی درباره اهل بیت بپردازند.
نائب رئیس هیئت مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، راه اندازی خبرگزاری فرهنگ رضوی و فصلنامه فرهنگ رضوی، انتشار جلد اول دانشنامه امام رضا (ع) را از دیگر اقدامات بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نام برد.
وی در پایان سخنانش برای اکبر شیخ مدیر عامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) آرزوی توفیق کرد.
 
پذیرش مدیرعاملی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) پس از زیارت ثامن الحجج(ع)
مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نیز در این نشست ضمن قدر دانی از خدمات سید جواد جعفری به‌عنوان مؤسس بنیاد امام رضا (ع) گفت: راه اندازی یک بنا کار دشواری است و ایشان در طول 15 سال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را به نقطه مطلوبی رساندند و ما با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به این که سید جواد جعفری در به ثمر رساندن حوزه فرهنگ رضوی نقش مؤثری ایفا کردند افزود: اطمینان دارم خداوند متعال اقدامات شایسته ایشان را در زمره اعمال نیک قرار خواهد داد.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) بابیان این که خدمت در ساحت مقدس فرهنگ رضوی، معنوی و دلی و اعتقادی است، اظهار داشت: هنگامی که می‌خواستم پیشنهاد مدیرعاملی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) را بپذیرم محضر امام هشتم (ع) رسیدم و ایشان را به مادرشان قسم دادم تا بتوانم تحت توجهات و عنایات ایشان در این مسیر گام بر دارم.
شیخ ادامه داد: هدف همه ما ترویج فرهنگ رضوی است و ما در بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) که معنوی و دلی و فضایی سرشار از صمیمیت و عشق است فعالیت می‌کنیم.
وی با اشاره به این که دهه کرامت به دهه شادی اهل بیت تبدیل شود یادآور شد: امروز نسل جوان به دنبال نگاه همه بعدی نسبت به دین است و امیدواریم این دهه در کنار دهه محرم که دهه حزن اهل بیت(علیهم السلام) است، به‌عنوان دهه شادی اهل بیت مطرح شود.
شیخ، خطاب به کارکنان بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: من مطمئنم شما بهترین هستید زیرا حضرت رضا (ع) شما را برای کار در این عرصه انتخاب کرده است.
زهرا سرو آزاد، معاون اجرایی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) نیز در این مراسم با اشاره به این که این جشنواره ذخیره و اندوخته‌ای 14 ساله را به دنبال خود دارد، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر عامل جدید این بنیاد گفت: ما همه تجربیاتمان را در طبق اخلاص گذاشته و در خدمت این جشنواره و ساحت فرهنگ رضوی به کار می‌گیریم.
 در این نشست هر یک از اعضای بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) به معرفی خود پرداختند و در پایان هدیه ای معنوی از سوی کارکنان بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به سید جواد جعفری مدیرعامل پیشین بنیاد امام رضا(ع) و زهرا سرو آزاد معاون اجرایی وی اهدا شد.
با بدرقه مدیرعامل پیشین بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) اکبر شیخ در سمت مدیر عامل جدید این بنیاد به طور رسمی، کار خود را آغاز کرد.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار