شهردار یزد با ارائه توضیحاتی در ارتباط با مشکلات ایجاد شده در زمینه ساخت المان شهری در یزد، توانست اعضای شورای شهر را راضی کند.
کد خبر: ۳۸۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 27 February 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد با اشاره به اینکه هنوز ساخت المان در میدان آزادی باغ ملی یزد آغاز نشده، گفت: این سوال در ارتباط با نصب المان صلح جهانی است که چرا قبل از قرارداد مصوبه توضیحات قانع کننده شهردار به شورای شهرشورای اسلامی شهر را نگرفته است.

وی افزود: دو قرارداد بابت اجرای این اثر هنری منعقد کردیم که یکی قرارداد ساخت و یکی هم قرارداد نصب است که سرجمع 19 میلیون تومان است و بیان شده بود که چون زیر 20 میلیون تومان است نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه از سوی شهردار در این زمینه بیان شده بود که تمام المان‌ها باید به تصویب شورا برسد، گفت: اعتبار این المان از ردیف طرح‌های فرهنگی تامین شده و نهایتا با امضای مدیر مالی و شهردار؛ به کمیسیون ماده 14 رفت و در این کمیسیون هم تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه در تمام مراحل کار باید دقت می‌شد که موضوع به شورا ارائه می‌شد، تصریح کرد: نهایتا قرارداد نصب و اجرا در دو قرارداد مجزا امضا شد ولی هنوز مبلغی به پیمانکار پرداخت نشده و تاکید صورت گرفته که اگر شورا تایید نکند قراردادها لغو می‌شود.

عظیمی زاده خاطرنشان کرد: در نهایت بررسی این طرح با حضور کارشناسان و مسئولان مرتبط شهرداری باید در صحن شورا صورت گیرد تا در صورت تایید اعضا این کار دنبال شود در غیر این صورت قرارداد لغو می‌شود.

پس از ارائه توضیحات شهردار، اعضای شورای شهر یزد قانع شده و مقرر شد که این طرح به صورت دقیق در صحن شورا بررسی شود و در صورتی که تاییدیه اعضا را گرفت، المان مربوطه در میدان آزادی یزد نصب شود.
باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار