کد خبر: ۳۸۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 20 February 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در نشست خبری خود با خبرنگاران، به پیشرفت 33.41 درصدی کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق اشاره وگفت: با بهره برداری این کارخانه در سال 97 علاوه بر اشتغال زایی، درآمد شرکت سنگ آهن روزانه 30 میلیارد ریال افزایش می یابد.

محمدجواد عسکری با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه آگلومراسیون شرکت سنگ آهن مرکزی در سال گذشته افزود:این کارخانه با بیش از 400 نفر نیرو و حدود یک میلیون تن تولید سالانه، به عنوان یکی از طرح های جوار معدنی شرکت سنگ آهن محسوب می شود.

وی گفت: بیشترین میزان باطله برداری از معدن سنگ آهن بافق نسبت به 40 سال گذشته در این چهار سال اخیر بوده و تا حدودی بر میزان ذخیره سنگ آهن افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و 600 نفر در این شرکت مشغول به کار شده اند، اشاره کرد: میزان اشتغال طی پنج سال گذشته 2 هزار و 500 نفر در بخش های مختلف بوده است و 200 نفر هم بازنشسته شده اند.

وی به میزان عوارض پرداختی شرکت سنگ آهن طی چهارسال اخیر اشاره و بیان کرد: بالغ بر 500 میلیارد ریال باعنوان عوارض 2 درصد عمران و آبادی شهر به فرمانداری بافق پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: همچنین از محل عوارض 2 درصد و غیره، 75 درصد سهم شهرداری توسط این شرکت برای ارائه خدمات شهری پرداخت شده است و مساعدت در امور آموزش و پرورش، امکانات تفریحی مردم، مبلمان شهری و بهداشت و درمان از جمله کمک های این شرکت طی سال های گذشته محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار